Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Derbi GPR 50/GPR 50 Nude


Markus91

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hvordan moped jeg burde kjøpe. Er ute etter en racing moped, og har sett en del på Derbi GPR. Var i dag og prøvekjørte GPR Nude, og selv om den var behagelig, synes jeg 85km/t er lite når plomberingen er borte, og drivet er endret. Noen som kan komme med tips? Vil også gjerne høre hva som er vanlig hastighet for de forskjellige racingmopedene. (inkluder gjerne hvilken trim som er brukt.)

 

Takk :new_woot:

 

*edit* Har ett budsjett på 20.000

Endret av markus1234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg lurer på hvordan moped jeg burde kjøpe. Er ute etter en racing moped, og har sett en del på Derbi GPR. Var i dag og prøvekjørte GPR Nude, og selv om den var behagelig, synes jeg 85km/t er lite når plomberingen er borte, og drivet er endret. Noen som kan komme med tips? Vil også gjerne høre hva som er vanlig hastighet for de forskjellige racingmopedene. (inkluder gjerne hvilken trim som er brukt.)

 

Takk :new_woot:

 

*edit* Har ett budsjett på 20.000

 

Sjekk på Yamaha TZR, synts de er dritt tøffe jeg, de nyere modellene vel og merke..

Derbi 50 Nude er den mest smakløse sykkelen jeg noen gang har kjørt eller sett... Og når du må bråbremse så klemmer du ihjel dine edlere deler på tanken... meget ubehagelig føelse :p hehe prøvde kompisen min sin noen tuerer :p

 

hvis du skal ta den helt ut med smakløs sykkel så velger du Nude i oransje.. da er du skyteskive for potetkanonen til alle barna i nabolaget :p

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar
Hei, jeg lurer på hvordan moped jeg burde kjøpe. Er ute etter en racing moped, og har sett en del på Derbi GPR. Var i dag og prøvekjørte GPR Nude, og selv om den var behagelig, synes jeg 85km/t er lite når plomberingen er borte, og drivet er endret. Noen som kan komme med tips? Vil også gjerne høre hva som er vanlig hastighet for de forskjellige racingmopedene. (inkluder gjerne hvilken trim som er brukt.)

 

Takk :new_woot:

 

*edit* Har ett budsjett på 20.000

 

Sjekk på Yamaha TZR, synts de er dritt tøffe jeg, de nyere modellene vel og merke..

Derbi 50 Nude er den mest smakløse sykkelen jeg noen gang har kjørt eller sett... Og når du må bråbremse så klemmer du ihjel dine edlere deler på tanken... meget ubehagelig føelse :p hehe prøvde kompisen min sin noen tuerer :p

 

hvis du skal ta den helt ut med smakløs sykkel så velger du Nude i oransje.. da er du skyteskive for potetkanonen til alle barna i nabolaget :p

Har bare ett problem, Derbi GPR Naked er eneste moped i mitt område som selges... Men er det et bra kjøp? Den jeg ser på er kjøpt i år, det er ingen synlige skader (skal få NAF test på den), og er min for 20 000,-

Ny pris er rundt 30-32 000,-

Lenke til kommentar

for det første må den være veldig fin og lite brukt om den skal være verd 20000! kosta ikke mer enn 26-27 på birkeland motorsenter får de gikk ut av produksjon.

 

det er jo derbi så er ike alverdens kvalitet, hardt sete, men de er jo grise-fete etter min mening, greie å kjøre også.

 

jeg ville godt for en 2006mod eller gamlere TZR.

Lenke til kommentar
Hei, jeg lurer på hvordan moped jeg burde kjøpe. Er ute etter en racing moped, og har sett en del på Derbi GPR. Var i dag og prøvekjørte GPR Nude, og selv om den var behagelig, synes jeg 85km/t er lite når plomberingen er borte, og drivet er endret. Noen som kan komme med tips? Vil også gjerne høre hva som er vanlig hastighet for de forskjellige racingmopedene. (inkluder gjerne hvilken trim som er brukt.)

 

Takk :new_woot:

 

*edit* Har ett budsjett på 20.000

 

Sjekk på Yamaha TZR, synts de er dritt tøffe jeg, de nyere modellene vel og merke..

Derbi 50 Nude er den mest smakløse sykkelen jeg noen gang har kjørt eller sett... Og når du må bråbremse så klemmer du ihjel dine edlere deler på tanken... meget ubehagelig føelse :p hehe prøvde kompisen min sin noen tuerer :p

 

hvis du skal ta den helt ut med smakløs sykkel så velger du Nude i oransje.. da er du skyteskive for potetkanonen til alle barna i nabolaget :p

 

om du er vandt å kjøre så skal du ikke ha noe problem med at dine edle deler skal få seg litt julig med tanken . greit nok om du bråbremser altså full nødbrems , så ja da vil du sikkert få litt vondt der , men det gjelder og TZR og alle andre sykler med tanken plasert mellom bena dine. Og jeg mener at GPR nude er definitift den kuleste street figtheren , og vist du skal ha racing så er jo GPR 50 racinge ganske grei , blir faktisk brukt i 80cc motorsykkel racing :)

Lenke til kommentar
Hei, jeg lurer på hvordan moped jeg burde kjøpe. Er ute etter en racing moped, og har sett en del på Derbi GPR. Var i dag og prøvekjørte GPR Nude, og selv om den var behagelig, synes jeg 85km/t er lite når plomberingen er borte, og drivet er endret. Noen som kan komme med tips? Vil også gjerne høre hva som er vanlig hastighet for de forskjellige racingmopedene. (inkluder gjerne hvilken trim som er brukt.)

 

Takk :new_woot:

 

*edit* Har ett budsjett på 20.000

 

Sjekk på Yamaha TZR, synts de er dritt tøffe jeg, de nyere modellene vel og merke..

Derbi 50 Nude er den mest smakløse sykkelen jeg noen gang har kjørt eller sett... Og når du må bråbremse så klemmer du ihjel dine edlere deler på tanken... meget ubehagelig føelse :p hehe prøvde kompisen min sin noen tuerer :p

 

hvis du skal ta den helt ut med smakløs sykkel så velger du Nude i oransje.. da er du skyteskive for potetkanonen til alle barna i nabolaget :p

 

om du er vandt å kjøre så skal du ikke ha noe problem med at dine edle deler skal få seg litt julig med tanken . greit nok om du bråbremser altså full nødbrems , så ja da vil du sikkert få litt vondt der , men det gjelder og TZR og alle andre sykler med tanken plasert mellom bena dine. Og jeg mener at GPR nude er definitift den kuleste street figtheren , og vist du skal ha racing så er jo GPR 50 racinge ganske grei , blir faktisk brukt i 80cc motorsykkel racing :)

 

synts du virkelig en Nude er en fin sykkel? Er jo største designertabba ever... ser jo ikke ut i måneskinn :p

Lenke til kommentar
for det første må den være veldig fin og lite brukt om den skal være verd 20000! kosta ikke mer enn 26-27 på birkeland motorsenter får de gikk ut av produksjon.

 

det er jo derbi så er ike alverdens kvalitet, hardt sete, men de er jo grise-fete etter min mening, greie å kjøre også.

 

jeg ville godt for en 2006mod eller gamlere TZR.

 

Det heter ikke "gamlere" men eldere :p

 

EDIT: Eldre! F¨¨N ! Hvorfor måtte jeg kverulere :p Dreit meg ut 2 ganger . Trodde jeg gjorde noe riktig , men nei da xD

Endret av duligot
Lenke til kommentar
for det første må den være veldig fin og lite brukt om den skal være verd 20000! kosta ikke mer enn 26-27 på birkeland motorsenter får de gikk ut av produksjon.

 

det er jo derbi så er ike alverdens kvalitet, hardt sete, men de er jo grise-fete etter min mening, greie å kjøre også.

 

jeg ville godt for en 2006mod eller gamlere TZR.

Derbi er ikke all verdens kvalitet? Hvem planet kommer du fra? Derbi er faktisk av de mest anerkjente og største når det gjelder mc opp til 250 (?) ccm. Sammen med Aprilia er de store innen racing miljøet.

 

Hvis tilfellet er slik at sykkelen kun er noen måneder gammel, og den da kostet 26-27k ny, og man i tillegg får den inkludert NAF-test som viser at alt er i orden, så er nok ikke dette et dumt kjøp.

 

Jeg for min del syns sykkelen ser helt grei ut. Den skiller seg litt ut av mengden, og andre racingsykler med full kåpe, som igjen gjør at syklen ser maskulin ut, er nesten værre..

Lenke til kommentar
Derbi er ikke all verdens kvalitet? Hvilken planet kommer du fra? Derbi er faktisk av de mest anerkjente og største når det gjelder mc opp til 250 (?) ccm. Sammen med Aprilia er de store innen racing miljøet.

 

Hvis tilfellet er slik at sykkelen kun er noen måneder gammel, og den da kostet 26-27k ny, og man i tillegg får den inkludert NAF-test som viser at alt er i orden, så er nok ikke dette et dumt kjøp.

 

Jeg for min del syns sykkelen ser helt grei ut. Den skiller seg litt ut av mengden, og andre racingsykler med full kåpe, som igjen gjør at syklen ser maskulin ut, er nesten værre..

 

enig med han jeg.. Har alltid trodd, og hørt fra mange at Derbi skal være av den gode typen..

Derbi GPR Nude er veldig tøff etter min mening, men frontlykta er litt stygg :ph34r:

 

Sett et par filmer på Youtube av denne, ser 100 ganger bedre ut i svart spør du meg :dribble:

Lenke til kommentar
for det første må den være veldig fin og lite brukt om den skal være verd 20000! kosta ikke mer enn 26-27 på birkeland motorsenter får de gikk ut av produksjon.

 

det er jo derbi så er ike alverdens kvalitet, hardt sete, men de er jo grise-fete etter min mening, greie å kjøre også.

 

jeg ville godt for en 2006mod eller gamlere TZR.

Derbi er ikke all verdens kvalitet? Hvem planet kommer du fra? Derbi er faktisk av de mest anerkjente og største når det gjelder mc opp til 250 (?) ccm. Sammen med Aprilia er de store innen racing miljøet.

 

Hvis tilfellet er slik at sykkelen kun er noen måneder gammel, og den da kostet 26-27k ny, og man i tillegg får den inkludert NAF-test som viser at alt er i orden, så er nok ikke dette et dumt kjøp.

 

Jeg for min del syns sykkelen ser helt grei ut. Den skiller seg litt ut av mengden, og andre racingsykler med full kåpe, som igjen gjør at syklen ser maskulin ut, er nesten værre..

ja sant det, gpr replica 50 har jo vunnet vldig mye blandt annet.

men det er aldeles ikke så jævla kvalitet nei, jeg snakker av erfaring, og har en bror som er mekaniker med mye erfaring med derbi. jeg er helt enig at det er fete og spreke og gode sykkler, absolutt. men god kvalitet er det IKKE. honda, suzuki og yamaha det er kvalitet!

han som dreiv birkeland motorsenter i grimstad, har solgte og skruddde mye derbi og gilera, han var også veldig negativ til derbi, og fraråde meg å kjøpe det når jeg var ue etter 125.

kjører på min andre derbi i år, som jeg foresten har glemt å bestille verksted time til, takk for påmindsen, med andre ord så valgte jeg derbi selv om eg hadde att derbi fra før, er ganske fornøy, men kvalitet er det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...