993 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei! Jeg har litt problemer med min acer 3680. Av og til (ikke alltid) når jeg kobler til eksterne høyttalere eller headset i hodetelefonutgangen kommer det ingen lyd. Tar jeg ledningen ut igjen spilles lyd av gjennom PC-en's integrerte høyttalere. Hva i all verden skyldes dette? Skjer ikke hver gang altså, men irriterende nok.. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Mulige feilkilder er jo brudd i ledninger, dårlig kontakt i PCens lydutganger, feil innstillinger i lyd-egenskaper og feil med driverne. Feilsøk i den rekkefølgen. Lenke til kommentar
993 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Hmm, frykter at det eneste som kan stemme av det du nevner er feil på PC-en's lydutganger. Hvordan får jeg sjekket dette for feil? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Kryssbytting. Prøv lydustyret ditt på en annen lydkilde. Deretter prøv annet utstyr på datamaskinen din. Endret 30. oktober 2007 av Caze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå