øl_i_tastaturet Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Ønsker konstruktiv kritikk: link Takk for at du tar deg tid. Endret 29. oktober 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg syntes headern ble litt for stor.. Ellers en veldig bra gjennomført side.. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Tusen takk for det. Gjorde headeren litt mindre nå. Endret 29. oktober 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Da blir det bedre ja.. Men sett inn tekst og bilder. Tror det blit lettere å se om siden funker da.. Til nå synes jeg den er veldig fin å se på.. Liker fargene du har brukt.. syntes de passa.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 "Index" sida så veldig tom ut, og det passet ikke så veldig bra med hvit bakgrunn der. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Den ser veldig tom ut fordi det ikke står noe der enda. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Godt mulig det Hehe... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kjedelig, jeg vil ha tilbake den rosa sida! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Kjedelig, jeg vil ha tilbake den rosa sida! Her har du den rosa siden. Ingen andre som føler det er noe å si om den nye? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Syntes denne ser mye mer stilfull ut enn den rosa. Rosa siden er bra den og, og passer til ett skikkelig fargesprakende tema. Liker sammenhengen mellom grønn og grå/svart. Har du tenkt å ha med en footer? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Syntes denne ser mye mer stilfull ut enn den rosa. Rosa siden er bra den og, og passer til ett skikkelig fargesprakende tema. Liker sammenhengen mellom grønn og grå/svart. Har du tenkt å ha med en footer? Tusen takk for det. Ja kanskje det hadde vært greit med en footer der. Tenkte du på i samme stil som header? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ja noe lignende header kanskje.. Prøv en som er helt plain, med den mørkeste fargen du bruker...? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Synes den rosa siden var desidert best. Dropp denne siden og bygg videre på den rosa. Det er jo ikke værre enn å bytte farge hvis du finner ut at den ikke er helt deg. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Ja noe lignende header kanskje.. Prøv en som er helt plain, med den mørkeste fargen du bruker...? Sjekk nå og si hva du mener om det. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Ser ikkenoe nytt enda jeg? Eller var det noe annet du tenkte på? EDIT: Der ja! Noe lignende det ja. Prøv å midtstill teksten, og ha grønt på W, i Website og c i created istedet. For meg så ble det litt rotete med grønt inniblant i den teksten.. Endret 30. oktober 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Da var det gjort! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Se her ja.. Kanskje du bare skal ha grønt i "a'en" i imagine? Sorry hvis det er mye fram og tilbake.. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Se her ja.. Kanskje du bare skal ha grønt i "a'en" i imagine? Sorry hvis det er mye fram og tilbake.. Hehe, nei jeg synes det ser bra ut nå egentlig. Tenkte du på å fjerne det grønne i footeren eller menyen også? Lenke til kommentar
nercix Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Flott side, fine farger. En ting å utsette på den: Footeren. Den er 3 px (2px går til svart ramme) breidare enn «det kvite». Det samme gjelder headeren også, men ikkje like godt synleg. Eitt eller anna som ikkje passa med overgangen frå inga ramme til svart ramme. Kanskje litt pirkette men, kviteboksen bør ha ein slik størrelse at den blir perfekt sentrert under headeren. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Se her ja.. Kanskje du bare skal ha grønt i "a'en" i imagine? Sorry hvis det er mye fram og tilbake.. Hehe, nei jeg synes det ser bra ut nå egentlig. Tenkte du på å fjerne det grønne i footeren eller menyen også? Jeg tenkte bare på å gjøre a'en i footeren grønn, som da samsvarer med header.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå