adoggy Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Hei, Bestilte den 3. september hos Primavare import avd. klimaks, men siden dette har jeg ikke fått kontakt med dem. Jeg prøvde å kontakte dem gjennom kontakt skjemaet deres etter ca. 1 uke og ca. 2 uker fordi jeg lurte på hvordan det gikk med bestillingen min, men har ikke mottatt noe svar. Da det ikke skjedde noe, sendte jeg også en avbestilling via. kontaktskjemaet deres, men ikke noe respons på dette heller. Den 24. september fant jeg e-mail adresse til dem, og sendte mail til dem med nok en avbestilling. Men ikke mottatt noe svar på denne heller. Har også prøvd å ringe dem, men virker ikke som nummeret er operativt, bare "pipelyder" når jeg ringer. Noen som vet hva jeg kan gjøre videre? Ønsker å få pengene mine igjen (kostet 996,50). Jeg har bestilt med Gebyrfri.no VISA kort, jeg har vel noen rettigheter gjennom dem, eller hvordan er det? Jeg har nå også sjekket Brønnøysund, noe som viser at daglig leder er fratrått, noe som nok ikke er et godt tegn Hva er deres meninger på forhånd takk Endret 29. oktober 2007 av AtleP Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Gå rett mot debyrfri.no, og si at du har blitt svindlet. Hvis ikke de kan hjelpe gå rett mot visa. Men det holder vel og si at du kun kjøpte hos Primavare Import, og utelate avd klimaks. For det høres ikke helt seriøst ut. Men på annen side avdelingsnavnet stemmer med virkeligheten din, altså et anti-klimaks.... ;-) Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 takker for svar du har kanskje rett ang det siste ja hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå