sxs Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har fått et sår på leppa. Noen sier det er herpes, andre munnsår. Saken er at jeg uførte oralsex på dama mi i helgen. Er redd for at det kan være herpes. Vil hun bli smittet i underlivet? Hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Munnsår = herpes = forkjølelsessår. Dersom det bare dukket opp et sår på leppa di uten at du har gjort deg noe, er det etter all sannsynlighet herpes. Herpes på munnen og i underlivet er to forskjellige typer, men de kan smitte om hverandre. Den gode nyheten er at dersom munnherpes blir overført til underlivet, og vice versa, gir det bare utbrudd en gang. Sier de. Ellers er det ingenting du kan gjøre annet enn å vente og se. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Hei. Mitt råd, er at du venter med "munnsex" på damen din. Det som kan hjelpe, er at du går til apoteket, og kjøper en salve som kalles for "Zovirax". (reseptfritt) Zovirax inneholder, aciclorvir, som hjelper mot å "korte ned" symptomtiden. Herpes viruset, (HSV1), som blir overført, varer livet ut, ikke bare engang. Vær forsiktig med å dele væske, mat, klem og kyss med/på andre. Fordi du smitter... vaio Endret 29. oktober 2007 av Vaio Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er Zovirax reseptfritt? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei. Beklage.. Dessverre, du har rett, Zovirax er reseptbelagt i Norge *og kun i Norge* Man kan skaffe Zovirax i resten av europa, fritt, som f.eks Danmark. I Norge finnes noe som kalles Vectavir og Antix. De kan kjøpes uten resept vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå