Gå til innhold

8800GTS dårlig ytelse

Zachzi

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et Gainward geforce 8800GTS skjermkort, AMD 3700+ cpu og 2GB PC3200 ram. Jeg bruker windows vista.

Jeg kjøpte nytt skjermkort pga at jeg slet med lav FPS noen steder i spillet World of warcraft. Etter at jeg kjøpte nytt skjermkort har ikke FPS blitt noe særlig bedre. På enkelte steder er den helt nede i 15FPS, mens andre steder kan den være oppe i 60FPS.

Hva kan dette skyldes ?

Zachzi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har et Gainward geforce 8800GTS skjermkort, AMD 3700+ cpu og 2GB PC3200 ram. Jeg bruker windows vista.

Jeg kjøpte nytt skjermkort pga at jeg slet med lav FPS noen steder i spillet World of warcraft. Etter at jeg kjøpte nytt skjermkort har ikke FPS blitt noe særlig bedre. På enkelte steder er den helt nede i 15FPS, mens andre steder kan den være oppe i 60FPS.

Hjelper ikke med kraftig skjermkort når man ikke har allverdens rask prosessor.

Jeg kjører 2.0Ghz dual core, og med Radeon X850 Pro skjermkort.

Drar Wow på maks.

Lenke til kommentar

Tviler eg på, slutta med wow for et par måndter siden, men Kjørte wow på fult i 1680x1050 log åg jamt på 70-80fps.

Tviler eg på, slutta med wow for et par måndter siden, men Kjørte wow på fult i 1680x1050 låg jamt på 70-80fps.

Og det uten noe hotfix fra nvidia

Lenke til kommentar
Tviler eg på, slutta med wow for et par måndter siden, men Kjørte wow på fult i 1680x1050 log åg jamt på 70-80fps.

Tviler eg på, slutta med wow for et par måndter siden, men Kjørte wow på fult i 1680x1050 låg jamt på 70-80fps.

Og det uten noe hotfix fra nvidia

Det står i Changelogen i driverene at det er noe kluss med vista og world of warcraft, så det _ER_ noe galt.

Min maskin sliter også med wow i vista (core 2 duo e6600 @ 3.2GHZ Geforce 8600 GTS.

Ingen problemer i det heletatt i xp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...