konduktans Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei, jeg har lastet ned et vell av trailere i HD kvalitet, men når jeg prøver å spille dem av(VLC eller WMP), lagger bildet noe helt utrolig og henger seg opp! Lyden funker enda Noen som vet hva det kan være? Jeg har et Ati Mobility Radeon 9000 64 mb skjermkort med Omega drivere. Kjører WinXP Pro Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Btw har jeg over 3 ghz prosessor og 1500 mb ram! -Emil Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Er det h.264-enkodet 1080p du prøver å spille av? Hvilket format er det på kontainerfila? Hvilken prosessor har du? Har du prøvd å installert noen AVC/x.264-dekodere (f.eks CoreAVC) for WMP? Endret 29. oktober 2007 av skag1 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg tror kanskje det er den første du sier. Jeg har en It\btek Oentium 4 3,06 ghz. Jeg har ikke prøvd å innstallere noen codeker, nei. Skal google, og prøve det;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå