duppsko Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Droppet fyren min i emerald dream for å spille med noen venner på Kazzak, men gikk ikke ann å overføre fra PvE til PvP. Gikk over til horde også så bryr meg egentlig ikke om han, men ble litt lei da jeg ikke fikk overført pengene. Kan jo alltids ha tradet med en som vil/har gått fra Kazzak til Emerald Dream, men det er vel umulig å finne noen til akkurat det. Noen andre løsninger som kan gjøres? Eller noen som vil bytte mellom akkurat de to serverne? Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 lag en lvl 1 char og legg penegr på han og ta transfer.. med mindre ud har brukt opp ale forsøkene dine da... og jeg ikke har missforstått Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 lag en lvl 1 char og legg penegr på han og ta transfer.. med mindre ud har brukt opp ale forsøkene dine da... og jeg ikke har missforstått Da har du nok misforstått Kan ikke transfere fra PvE til PvP servere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Og man må være over lvl 10, og kan ikke ha mer enn så og så mye gull. (Lite på lav lvl) Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 misforsto vist ja.. viste ikke det om lvl 10 og sånt men uansett fra pvp-pve= umulig Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 fra pvp-pve= umulig Du tar nok feil her også dessverre transferre FRA pvp TIL pve går. Har selv gjort det. Men fra pve til pvp går ikke. Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 # You may transfer characters from PvP to Normal/RP (PvE) realms, but transfers from Normal/RP (PvE) to PvP realms are not allowed. # Transfers from PvP to PvP realms are only possible if there is no faction violation. If you already have a character on your desired destination PvP realm, then you will not be able to transfer any characters of the opposing faction to this realm. # haracters carrying too much gold are not eligible for transfer, as follows: * Level 10-30: 300 gold limit * Level 31-50: 1000 gold limit * Level 51+: 5000 gold limit # An individual character may only be transferred once every three months. Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 selfølgelig skrev jeg feil vei... Går det ann når man har gått fra pvp til pve at man deretter går tilbake til pvp? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 selfølgelig skrev jeg feil vei... Går det ann når man har gått fra pvp til pve at man deretter går tilbake til pvp? Nei, den veien går ikke. Når du først har gått til pve/rp så kan du bare gå fram og tilbake innen for disse serverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå