Gorn Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Jeg bygde en nettop en pc med komponentene som er listet i signaturen min. Nylig knela min Antec Trio 650w. Ifølge teknikeren som sjekka den funka ikke +/- 5v og PG (hva er det forresten). Og samme fyren mente at jeg burde helst ha 1000w PSU til mitt oppsett. Jeg ble temmelig overraska over den uttalelsen siden de såkalte PSU kalkulatorene jeg har prøvd har anbefalt alt fra 400 - 500w PSUer til mitt oppsett. Er det andre som mener det samme som denne teknikeren? Og ikke minst, hvorfor? Spørsmålet i kort: Er min PSU god nok for mitt oppsett? EDIT: Jeg har også 2 WD 320gb disker på oppsettet. Innså at det ikke var i signaturen. Endret 29. oktober 2007 av Gorn Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 er ikke helt sikker... 1000 synes jeg hørtes aldeles mye ut... jeg har hørt masse possitivt o denne https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327672&CKS=PCW Lenke til kommentar
Halsstikkar Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Anbefale den, har den selv :-) Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 650W holder lenge Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) ja, mener jeg og... omg beklager at jeg fikk opp denne posten! synes det sto 29/11 ! sorry Endret 7. desember 2007 av DeTrix Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vil anbefale deg en Corsair HX620W siden HX serien er av høy kvalitet, har mye power og liten støy Da kan du i tillegg kjøpe til et skjermkort senere til SLI. Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Nylig knela min Antec Trio 650w. Ifølge teknikeren som sjekka den funka ikke +/- 5v og PG (hva er det forresten). Og samme fyren mente at jeg burde helst ha 1000w PSU til mitt oppsett. Spørsmålet i kort: Er min PSU god nok for mitt oppsett? PG står for Power Good som du kan lese mer om her. Din Antec Trio 650 er god nok til det oppsettet. Den er laget av Seasonic som Corsair HX620W og har 624w på 12v linjen. kondensatorene som Antec bruker er derimot ikke av samme kvalitet som på Corsair. 1000w til det oppsettet er overkill til ditt system. Her kan du lese om PC’s actual power consumption. Endret 8. desember 2007 av LAEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå