Gå til innhold

Xbox 360 drive list (til hjelp for de som skal kjøpe 360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.360drives.com/list/page23

slik at du kan faktisk se ,hvilken dvd spiller som er inni, på utsiden av boxen før du kjøper den. (lot nr)

Greit å kunne plukke ut den mere stillegående Benq :)

LOT nummeret gir deg dessverre ikke noen garanti for å få en BenQ drive. (Det kan du lett se selv ved å søke gjennom denne basen på alle tenkelige LOT nummere)

Samtlige LOT serier helt opp til serie 738 inneholder også xboxer med Hitachi spillere, og foreløpig er det ikke noe data for LOT seriene med høyere nummere enn det.

Hvis du kombinerer søk på LOT nummer med søk på produksjonsdato så er det litt større sannsynlighet for at du vil finne en dag hvor det kun ble produsert bokser med BenQer, men ingen garanti der heller. Og dessuten er det vanskelig å lese produksjonsdatoen uten å åpne esken. (Men ikke umulig, hvis du åpner den luka som er på esken, kikker litt oppunder kanten og har skarpe øyne.)

Det sies at Microsoft er i ferd med å gå over til bruk av kun BenQ spillere så jo høyere LOT nummer, desto større sannsynlighet, og i fremtiden vil det kanskje komme noen serier som garanterer at det er en BenQ, men ikke enda dessverre.

Lenke til kommentar
Da ser det ut til at det står en Benq dvd i min Elite. Er ikke så plaget av støy - men hører den godt.

Ganske enig med deg. Jeg er ikke plaget av støyet som kommer fra BenQ'en min, men den lager bråk forde :p

Litt plagsomt hvis jeg ikke spiller noe, og sitter på PC-en rett ved siden av Xboxen, mens den er på. Noen panger kommer det sånn varierende piping fra DVD-rom'en :p

Men, jeg overlever! :D Full guffe på høytallerene :)

Kjekk denne guiden da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...