Mørtis Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Sitter fast på King Kong til xbox 360. Har kommet til kapittelet "Hayes", men etter at jeg har drept de to dinosaurene i hula hvor Hayes er, og den tredje dinosauren hopper ned skjer det ikke noe mer. Hayes står bare der og dinosauren er vekk... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Prøv å starte på nytt, king kong er et bugga møkkaspill. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Prøv å starte på nytt, king kong er et bugga møkkaspill. Er ikke helt enig. Hadde det vært litt lettere slik at det ikke varte så lenge, pluss en pris på 199,- så hadde det vært ganske bra. Lenke til kommentar
Mørtis Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Ga 100,- for spillet, men det er fortsatt ganske elendig ja. Det å begynne på nytt frister svært lite, men hvis det er det eneste som hjelper så... Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er jeg den eneste som faktisk likte spillet sånn passelig? Syntes det var god nok underholdning, jeg. Spilt gjennom spillet 2 ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 kom meg til flygedragen-bossen med king kong, kom ikke lenger pga bugging, irriterende(heldigvis var d ikke mitt:P) Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Prøv å starte på nytt, king kong er et bugga møkkaspill. Var det bugs i King Kong? Gjemte seg i mitt spill da sikkert. Synes det var et helt greit spill. Absolutt verdt de 200kr. jeg betalte. Endret 30. oktober 2007 av Amored Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er jeg den eneste som faktisk likte spillet sånn passelig? Syntes det var god nok underholdning, jeg. Spilt gjennom spillet 2 ganger. samme her, syntes det er et veldig bra spill, runna det på xbox når det kom ut, og ble akuratt ferdig med det på 360. trådstarter, husker ikke akuratt det du beskriver, men skal spille gjennom kapitelet nr jeg kommer hjem om et par timer, om ingen andra har løst det for deg. Lenke til kommentar
Metal_Man Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Er jeg den eneste som faktisk likte spillet sånn passelig? Syntes det var god nok underholdning, jeg. Spilt gjennom spillet 2 ganger. Jeg syntes også det var helt OK. Å spille gjennom det mer enn èn gang var imidlertid aldri aktuelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 på pc eller xbox? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) på pc eller xbox? Er selv ganske usikker, men det første han skrev i tråden var i hvertfall dette: Sitter fast på King Kong til xbox 360. Endret 1. november 2007 av E-wok Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 på pc eller xbox? Er selv ganske usikker, men det første han skrev i tråden var i hvertfall dette: Sitter fast på King Kong til xbox 360. Haha, good one. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Husker ikke det oppdraget, men var ganske fornøyd med spillet. Det var på ingen måte et dårlig spill. Bugs opplevde jeg lite av så vidt jeg husker. Eneste problemet jeg hadde var at det var alt for mørkt, men det ble løst når jeg fikk HDTV. Likte gameplayet ganske godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå