moto85 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Utrolig nok starter windows som vanlig første gangen jeg skrur på maskina, neste gang går den gjennom all oppstart helt til du forventer og se "velkommen til windows" men istedet får jeg svart skjerm. Annenhver gang virker maskina, annenhver gang ikke, noen som har opplevd noe lignende, eventuelt har noen tips for og få fiksa dette? Fryktelig irriterende! (maskinen kjører xp) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kanskje du kan køyre ein windows repair? Lenke til kommentar
moto85 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Kanskje du kan køyre ein windows repair? Har det hjulpet det med ett lignende problem? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Eg veit ikkje eg, men det høyrest ut for meg som om at det er noko som er feil med windows-installasjonen viss maskina bootar slik som han skal. Om du har cden, så tek det ikkje så lang tid. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Prøv å fjerne komponenter du ikke trenger.. har du to minnebrikker, prøv med en.. etc.. Lenke til kommentar
moto85 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Prøv å fjerne komponenter du ikke trenger.. har du to minnebrikker, prøv med en.. etc.. Takk for tipset! Jeg skal prøve det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå