lolsann Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) En Dell-bærbar er på vei til meg i denne stund, og jeg lurer derfor på hvilken trådløs ruter jeg kan/bør kjøpe. Kortet i den bærbare er av typen: Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Mini-PCI Card EUR Jeg har nå bredbånd gjennom Get tv-kabel, og ønsker å beholde den faste tilkoblingen til min stasjonære. Hvordan gjør jeg dette best mulig? er det slik at jeg må kjøpe en trådlød router som jeg kobler opp til modemet jeg allerede har eller er det noe annet? jeg er dessverre helt grønne på emnen og har prøvd å lese meg fram til det.. meg det går ikke så bra. så om noen kan gi meg noen enkle forklaringer og noen tips til noen litt rimelige routere eller annet evt.? Endret 29. oktober 2007 av lolsann Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 https://prisguiden.no/product.php?productId=35902 <-- Eg har den, og er veldigt fornøy. Er bare å koble den til routeren din. Enkel å bruke. Lenke til kommentar
lolsann Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 jeg vurderte sånn super-g som jeg har hørt om.. støtter kortet mitt dette og er det noen spesielle ulemper med å ha super-g framfor vanlig g? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå