Keff Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har en Siemens 7405 ca 2,5 år gml... aldri hatt et feilslag inntil nå Får ikke bootet, mørk skjerm, kan høre litt krampetrekninger fra hdd- så er det stopp., cpu vifte starter ikke, kan høre svak høyfrekvent lyd fra cpu området, 3 av 5 lys kommer når jeg skrur den på, men kun batterilyset vedvarer... når jeg holder inne powerknapp i noen sek. kommer alle lys på igjen før den slukkes... Dette skjedde bare plutselig, og uten belastning av noe slag. Stod faktisk med screensaveren på.. Har prøvd: med og uten batteri, resetta ved uttak av lite batteri på hk, tatt inn\ut all hardware, blåst rent. Er den klar for søpla, eller kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kontakt leverandøren og reklamer på den. Dersom den er kjøpt i Norge har du 5 års reklamasjonsrett mot produksjonsfeil. Hvis du har mistet den i gulvet eller på annen måte forårsaket skaden selv, har du selvsagt ikke dette kravet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå