bergetun Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei, vg, dagbladet, nettavisen osv ser merkelig ut i firefox på Ubuntu 7.10. (Fontene er helt feil) Hva er det som må til for at websider skal se likt ut i på Firefox/ubuntu som Firefox/windows ? Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Du må installere micrsofts truetype core fonter. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Du må installere micrsofts truetype core fonter. Selvfølgelig, hadde glemt at jeg gjorde dette på forrige version av ubuntu. Står forklart her : http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=208396 visst det er andre i samme situasjon Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 La ihverfall ikke nettsidene til VG være en «mal» for hvordan ting ser ut! Makan til rot skal en lete lenge etter! Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 La ihverfall ikke nettsidene til VG være en «mal» for hvordan ting ser ut! Makan til rot skal en lete lenge etter! dingz.no er også i den kategorien når det komme til flash. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) La ihverfall ikke nettsidene til VG være en «mal» for hvordan ting ser ut! Makan til rot skal en lete lenge etter! dingz.no er også i den kategorien når det komme til flash. Joda, sant nok! Og den stadig «klassiske» etterhvert: arngren.net Er dette virkelig seriøst? Wow! EDIT: kan dette ha noe med saken å gjøre: <meta name="generator" content="Created Using Yahoo! PageBuilder 2.61.90"> Endret 29. oktober 2007 av flyndrefjes Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Arngren.net er en klassiker, gjett hvor jeg fikk avataren min fra. Fant faktisk en forelesning om webdesign på nettet, fra en skole i USA. Der hadde de brukt arngren.net som et skrekkeksempel på hvordan det ikke skal gjøres. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Arngren.net er en klassiker, gjett hvor jeg fikk avataren min fra. Fant faktisk en forelesning om webdesign på nettet, fra en skole i USA. Der hadde de brukt arngren.net som et skrekkeksempel på hvordan det ikke skal gjøres. Hehe, ja, jeg tippet på at du ikke hadde noe med Arngren å gjøre, selv om jeg faktisk husker at F. Arngren bruker og brukte avataren din også i de fete elektronikk-katalogene som var populære på gutterommet på 70-tallet. Og det skulle ikke forbause meg om den skolen i USA brukte dette som skrekk og advarsel. Syns det er meget rart at et firma med tilsynelatende tung interesse i duppe-dingser og eletronikk generelt har begravd seg så dypt ned i gjørma angående nettsiden. Det er nesten på det viset at jeg kommer til å grue meg til den dagen jeg skal bestille noe derfra. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg var i butikken hans i Oslo en gang på nittitallet, før den gikk konk. Må si den bar preg av en, eh, interessant organisering, noe som i høyeste grad har blitt videreført med den websiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå