KingCharming Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hallo! jeg vil instalere ubuntu, å jeg har instalert windows. Jeg lurte på om den CD-en som alle driverne mine er på, funker det på ubuntu å? Vil bare fårsikre meg sånn at jeg ikke har instalert ubuntu får så å instalere windows igjen får at driverne ikke funka.. Er NVIDA nForce4 serie drivere.. Mvh KingCharming Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Dette er ikke windows, du trenger ikke å installere de fleste driverne i etterkant av installasjonen, kun skjermkort og trådløst nettverks kort. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 du får nok ikke brukt drivercden din i linux, men til gjengjeld får du god støtte for nforce4-chipset i kernelen. Prøv å kjøre livecden. Da får du verifisert at alt virker uten å gjøre noe med harddisken. Dersom du liker det du ser kan du installere ubuntu. Du kan forresten installere ubuntu ved siden av vindows, så har du noe å falle tilbake på dersom alt ikke fungerer som det skal. Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 men har ikke trådløst kort.. men d funker vell uansett? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hehe ja selvfølgelig fungerer det uten trådløst nettverkskort også Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 trådløst kort er ikke noe krav. Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 fintfint.. men da er jeg færding å laste ned.. Men går det ikke å ha 2 OS? windows å ubuntu? Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Selvfølgelig kan du ha to operativ systemere installert på en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå