Snikpellik Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har den selv og er storfornøyd. Bildet blir klart mye bedre på min 32" enn med DVD. Anbefales sterkt fra min side! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Har bare godt å si om denne spillerene, man får mye for pengene her. Det er det ingen tvil om EDIT: Fikk min spiller for 1100,- inkl. frakt fra play-asia for lenge siden Endret 30. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 ja det gjelder begge formater, men blu-ray har som oftest dobbelt så månge som HD DVD har.men siden dette er sonefritt så kan man spare penger ved kjøp fra utland. går nesten aldri i butikk lengere for og kjøpe dvd, musikk eller spill, bestiller alltid på nett. Her i Trondheim så er det rimelig jevnt, de butikkene som har HD DVD og Blu-ray har rimelig jevnt med begge....dvs veldig få titler. Men som du sier, hva er vitsen å betale 250 spenn ++ for en film når du kan få den for rett over hundrelappen fra USA. Lenke til kommentar
eliph Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kom over dette tilbudet på internett, http://www.xbox.com/en-GB/news-features/ne...Ds-16102007.htm . Tilbudet går ut på at ved kjøp av HD-dvd spiller til XB360, så vil man få 5 gratis HD-DVD-er med på kjøpet. Forutsetningene er at spillern er kjøpt i perioden 1.10.07-31.01.08 . Eineste man trenger å gjør, er å sende inn kvittering på kjøpet. Skal sies at dette gjelder kun for UK, dvs. spillern må være kjøpt i UK og man må ha postadresse i UK. Kjenner man noen som bor i UK, så bør det være en smal sak å få utbytte av dette tilbudet. Det er vel en mulighet for at vi får se lignende tilbud her i Norge og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er det ikke like greit å bare streame en hdfilm fra PC-en? Funker som kniv i pose for meg! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Joda.... men så er det de filmene man vil ha i ordentlig god kvalitet, og ha i hylla da... Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 ... ikke minst lovlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 tror ikke det er lykker å laste ned en HD DVD rip, tar en god stund selv om man hsr 20mbit linje.. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 for det første trenger du en rask pc, for det andre skal du få ned en god hd/blu ray rip som ligger på 8 gb(!) 720p ja også 4.9 gb osv men da er det blasse farger og crappy details. 1080p hd-dvd rips kan du lett glemme hvis du da ikke har en superask pc og heftig linje som drar ned 20+ gb filer. Kan evnt encode ripen og brenne den på en dvd 9, kvailteteten deretter. Jeg solgte hd-dvd addonen min da den bråkte for jævlig. Ser an neste år på hd-dvd spiller. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 .............. Jeg solgte hd-dvd addonen min da den bråkte for jævlig. Ser an neste år på hd-dvd spiller. Strengt tatt må det ha vært X360 din som bråket da, selve drevet bråker ikke noe spes her i alle fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 ikke mitt drev heller.. stille som graven.. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det var drevet som duret og bråkte ikke x360. Det bråker hvis du har i cd i 360ien. men den spilte da helt fint og solgt den fikk jeg. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Spilleren funker flott den. Knallbra bilde osv. Eneste negative er at 360'en transcoder all lyd til enten DD eller DTS, dvs at du ikke vil få full utnytte av f.eks Dolby Digital Pluss (eller TrueHD, om forsterkerern din støtter det). Jeg håper (og tror) at de vil ordne opp i dette med updates. Endret 31. oktober 2007 av lektroluv Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Noen som vet om noen bra sider å kjøpe HD filmer da som støtter den norske regionen? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Noen som vet om noen bra sider å kjøpe HD filmer da som støtter den norske regionen? HD DVD er ikke delt i regioner, så du kan godt bestille filmer fra USA om du vil. Personlig bruker jeg www.axelmusic.com for standard filmer og www.amazon.com til combofilmer (de koster det samme som de vanlige filmene i usa, men er dyrere i europa av en eller annen grunn). Endret 31. oktober 2007 av lektroluv Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Spilleren funker flott den. Knallbra bilde osv.Eneste negative er at 360'en transcoder all lyd til enten DD eller DTS, dvs at du ikke vil få full utnytte av f.eks Dolby Digital Pluss (eller TrueHD, om forsterkerern din støtter det). Jeg håper (og tror) at de vil ordne opp i dette med updates. Med den nåværende 360en, er det umulig å dekode mer avanserte lyd-formater enn det som nå er tilgjengelig. Det går visst på hardwaren. Men du fåt utnyttet Dolby Digital Plus, om du bare velger DTS som alternativ, da DTS har mulighet for en bitrate på opptil 1.5mbps, som er maksbredden til et Digital Plus-spor. Det var drevet som duret og bråkte ikke x360. Det bråker hvis du har i cd i 360ien. men den spilte da helt fint og solgt den fikk jeg. Hadde du det på høykant? Mitt bråker i alle fall noe sinnsykt på høykant. Så må ha det liggende, noe som er en småfæl kontrast til den stående 360en min. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Med den nåværende 360en, er det umulig å dekode mer avanserte lyd-formater enn det som nå er tilgjengelig. Det går visst på hardwaren. Ja, det har visst med HDMI'en å gjøre. DD+ krever v1.3 mens det bare er v1.1 på 360'ene som har HDMI utgang. Men du fåt utnyttet Dolby Digital Plus, om du bare velger DTS som alternativ, da DTS har mulighet for en bitrate på opptil 1.5mbps, som er maksbredden til et Digital Plus-spor. Wikipedia (og dolby.com) sier 3mbps? Er kanskje forskjell på "maks" og hva som faktisk blir brukt? Uansett, Transformers på HD DVD med lyden via DTS hørtes knall ut. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Med den nåværende 360en, er det umulig å dekode mer avanserte lyd-formater enn det som nå er tilgjengelig. Det går visst på hardwaren. Ja, det har visst med HDMI'en å gjøre. DD+ krever v1.3 mens det bare er v1.1 på 360'ene som har HDMI utgang. Men du fåt utnyttet Dolby Digital Plus, om du bare velger DTS som alternativ, da DTS har mulighet for en bitrate på opptil 1.5mbps, som er maksbredden til et Digital Plus-spor. Wikipedia (og dolby.com) sier 3mbps? Er kanskje forskjell på "maks" og hva som faktisk blir brukt? Uansett, Transformers på HD DVD med lyden via DTS hørtes knall ut. Faktisk trenger man kun HDMI 1.2. HDMI 1.3 har nesten ingen "ekstra-funksjoner" i det hele tatt. Enig med deg angående Transformers. Heftig lyd fra start til slutt. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hvor finner jeg Hd dvd rom til PC-en min? og btw, sjekket opp hva en Hd dvd "rip" lå på i størrelse. Face off lå på 9Gb, det tar sin tid;) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Her kommer min erfaring: Et av mine beste kjøp noensinne! Angrer ikke et sekund. Både lyd og bildekvalitet er på topp! En fryd for både øyne og ører! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå