Gå til innhold

Xbox 360 HD-DVD Player erfaringer søkes.

Merlin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

360 HD DVD spilleren er en av de beste på markedet, helt ekstrem kvalitet på bildet men du burde ha en viss størrelse på skjermen for at det skal bli noe bedre enn dvd.

jeg bruker den i 720p og 120" skjerm, blir imponert hver gang...

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Har en 40 tommers skjerm. Blir det noe bedre da?

Kommer ann på hvor nær du sitter. Hadde selv samme størrelse før, og så lett forskjell fra en to meters avstand. Men foretrakk å flytte stolen enda litt nærmere enn normalt, bare for å få med meg alle detaljene i bildet. Om filmen har en god transfer, er det en enorm forskjell fra DVD. Som Dragoncrest sa, så varierer jo kvaliteten enormt fra film til film, akkurat som på DVD. King Kong, Happy Feet, Children of Men, Hot Fuzz og Transformers er noen filmer som alle har knall bilde.

Lenke til kommentar

Vurderer denne jeg også :)

Såvidt jeg vet er det snakk om at det kommer en bundle med hd-dvd spilleren og 5 filmer til jul. Også her i Norge. Prisen blir den samme som spilleren alene i dag. Ta det med en liten klype salt, men folk jeg har snakket med fra microsoft/elkjøp har bekreftet dette.

Noen som har hørt noe mer om dette kanskje?

Noe av samme greia her på Amazon, men da får du frakt i tillegg.

Lenke til kommentar
Vurderer denne jeg også :)

Såvidt jeg vet er det snakk om at det kommer en bundle med hd-dvd spilleren og 5 filmer til jul. Også her i Norge. Prisen blir den samme som spilleren alene i dag. Ta det med en liten klype salt, men folk jeg har snakket med fra microsoft/elkjøp har bekreftet dette.

Noen som har hørt noe mer om dette kanskje?

Noe av samme greia her på Amazon, men da får du frakt i tillegg.

Hvis dette stemmer så er jo dette et knallkjøp. Har tenkt på å kjøpe 360 HD-DVD-spilleren, men er litt usikker med tanke på at jeg bare har en 32". Hvis dette tilbudet stemmer, så skal jeg i hvert fall slå til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja det gjelder begge formater, men blu-ray har som oftest dobbelt så månge som HD DVD har.

men siden dette er sonefritt så kan man spare penger ved kjøp fra utland.

går nesten aldri i butikk lengere for og kjøpe dvd, musikk eller spill, bestiller alltid på nett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...