Neglesaks Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Hei En kamerat av meg har fått ADSL, men han får ikke surfet på nettet pga. at når han trykker på internett ikonet, tar det ca. 3 min før startsiden kommer opp. Han får spilt over internett og snakket på msn, men ikke surfet. Dette er veldig mystisk. Håper noen av dere har svar på dette. Lenke til kommentar
Rent2Kill Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Hår med lavrandår av ADSL, men det håres ur som et DNS problem. Lenke til kommentar
Nicroman Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Slå av Proxy settingene i Explorer så blir alt bra! ) Lenke til kommentar
Neglesaks Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 hvordan slår man av Proxy instillingene? Lenke til kommentar
tZar Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Verktøy -> Alternativer for Internett -> Tilkoblinger -> Lan innstillinger -> Fjern haken ved "Bruk en proxy server......" Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Hei! Måten ein slår av proxy innstillingane kommer litt ann på kva nettleser ein bruker.. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Om det ikke er det samme problemet som jeg hadde. Da gikk surfing smurt, for så å henge seg ett minutt eller to. Dette kan du lett fikse ved å gi maskinen en fast ip-adresse i nettverket (NB! Ikke internett protokollen). F.eks. IP-adresse: 192.168.1.1 Nettverksmaske: 255.255.255.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå