RamGuy Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Natt fra Lørdag til Søndag (3-4Nov) er det et Ringenes Herre nattmaraton i storsalen i Colosseum. Jeg har kanskje tenkt til å ta meg tur Men jeg lurte på hvorvidt det blir sendt digitalt, eller ikke. Nå som Colosseum sitter på svindyre digitale apparater, så kunne det godt tenkes at de sender den digitale utgaven. Også lurte jeg på om de vil sende "Special Extended" versjonene, eller om det blir de vanlige filmene. Hadde vært utrolig artig med special extended versjonene på lerretet Lenke til kommentar
EDB Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 FAKTA Billetter (internett kr 145 + 5) (halv pris) det selges ikke billetter for hver enkelt film Salg kontant på internett eller på kinoene (ingen reservasjon) Versjoner Vi viser opprinnelige tekstede kinoversjoner av filmene med norske tekster. Reklame det vises ikke reklame foran andre og tredje forestilling. Mat Det selges vanlige kioskvarer i pausene. Ytterligere mat-tilbud kommer vi tilbake til så snart dette er klart. Det er lov å ta med matpakke! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Dette hadde vært gøy å få med seg. Synd jeg ikke har anledning til å ta turen. Håper de har Lotr-maraton igjen senere også, så kanskje jeg får oppleve det en gang. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Nå har jeg de extendede filmene selv så hvis dem viser kinoverisjonen blir det helt håpløst for meg å dra ned å se dem. Skal ikke nekte for at det er veldig fristende å se dem igjen på Colloseum, det vil nok vekke gode minner da jeg så dem på premieredagen sist. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Noen i Stavanger/sandnes området som vil være med opp? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg kan nesten ikke motstå fristelsen. Men har skolearbeid som skal gjøres på Søndag... Usikker.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Dit skal jeg. Noen som veit hvor mange billetter det er igjen? Kommer det til å bli utsolgt? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Dit skal jeg. Noen som veit hvor mange billetter det er igjen? Kommer det til å bli utsolgt? 624 plasser igjen nå. Så ca 350 solgte foreløpig. http://www.oslokino.no/kinoprogram/index.jsp?theaterid=1 Det blir også salg av baguetter og kaffe utover natta. Kioskene er åpne. Endret 2. november 2007 av tigerdip Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Da var jeg der i natt. Sovna i 2'ern men våkna halvveis uti 3'ern. Morsomt dette her. Også var det mange fremøtte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå