Gå til innhold

Kvifor ser mange emoer ut som homoer...

BigJaffa

Anbefalte innlegg

Jeg er litt enig med BigJaffa her, de homofile som oppfører seg skikkelig femi og er skikkelig homser, da blir man litt redd. Men normale homoer har jeg ikke noe imot.

Redd ja, og det har du all grunn til. I motsetning til det de vil ha deg til å tro vil ikke homofile blunke to ganger før de brekker deg ned i lyngen og gir deg en saftig tarmfresing mot din vilje. Men bare de som oppfører seg femi da såklart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ordet homse er mer enn bare en legning. Hater dere forumhomser som alltid skal forsvare homofili på liv og død. Jeez, get lost.

Jæ, manger emoer er stygge og ser sinnsykt gay ut.

:new_woot:

Byrjar gå eindel OT her no. Mogleg det går å bremse dette? Om de har noko mot homsar/emoar, kva så? Det fins fleire trådar om begge desse utsette grupperingane på forumet frå før. Om de, framfor å gå til åtak på deira legning og stil, kan møtas på halvvegen, hadde mykje vore gjort.

Om de ikkje er interesserte i å gjera anna enn å proklamera dykkar snevre syn på dei som er annleis enn dykk sjølv, kjem aldri forståinga til å kome på bane. Om de ikkje vil gjera anna enn å stadfesta avsky, kva med å berre la saka liggje?

Eg er korkje homo, emo, transe, neger, bondeknøl, muslim, kristen eller i nokon av dei andre kategoriane som blir oftast hetsa her på forumet. Eg vil berre rope eit varsku.

Lenke til kommentar

Forståelse? Hah, forståelse er veldig lite interessant her. Emoer flest er stygge og tragiske. (merk de tynne og ekle kroppsformen på enkelte)

Om du virkelig er homo, emo, transe, neger, bondeknøl, muslim eller kristen, er ufattelig få som bryr seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

off topic : Egentlig så er dette en teit tråd, er ikke homo eller emo, men herregud mann

on topic : Emo Is Gay

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Nyhus: Jeg vet ikke helt om jeg er enig der. Jeg har mange homofile venner av begge kjønn, og jeg vil påstå at de aller, aller fleste av dem har en stil som gjør at man ikke blir overrasket over at de er homofile. De fleste er lette å oppdage både på kroppsspråk og klesstil. (Ikke til den grad at man kunne pekt dem ut fra en folkemasse på karl johan, men til den grad at man etter kort tid vil skjønne at de er homofile f. eks. ved en samtale).

Jeg har ikke (og har aldri hatt i løpet av mitt voksne liv) noe problem med homofili. Dog er jeg svært trygg på min egen legning, noe jeg tror har en del å si.

Det jeg synes er rart er at svært mange som har homofobier begrunner dette med at det er unaturlig. Men hvor mange er det som ikke har en "unaturlig" fetish? Hvor mange er det som bare ligger i senga og humper i misjonærstilling vs. gjør andre og mer spennende ting?

- Sex på offentlig sted.

- Tissefetish

- Tenner på føtter

- Tenner på fingre

- Analsex

- Oralsex

- Asphyksia (hvordan nå enn det skrives).

- Rollespill

- Bondage

- Bruk av mat

etc. etc.

Hvordan kan man hevde at sex med samme kjønn er noe mer unormalt enn store deler av det som bedrives av seksuell omgang mellom voksne mennesker rundforbi i landet? Om man skal hevde at homofili er unormalt, kan man heller ikke gjøre noe annet enn å putte penis i vagina frem til man ejakulerer, uten at man selv er unormal?

Lenke til kommentar
Nyhus: Jeg vet ikke helt om jeg er enig der. Jeg har mange homofile venner av begge kjønn, og jeg vil påstå at de aller, aller fleste av dem har en stil som gjør at man ikke blir overrasket over at de er homofile. De fleste er lette å oppdage både på kroppsspråk og klesstil. (Ikke til den grad at man kunne pekt dem ut fra en folkemasse på karl johan, men til den grad at man etter kort tid vil skjønne at de er homofile f. eks. ved en samtale).

Ingen av mine homofile eller bifilie venner ville jeg gjette hadde noen annen legning om hetrofil om de ikke hadde fortalt det. Kanskje det er jeg som har vært "heldig"?

Lenke til kommentar
Ingen av mine homofile eller bifilie venner ville jeg gjette hadde noen annen legning om hetrofil om de ikke hadde fortalt det. Kanskje det er jeg som har vært "heldig"?

Eller "uheldig"? hehe. Neida. Det viser vell bare hvor stor forskjell det er på mennesker. Men en ting som kan være interesant å vite, er hvor i landet du bor. Selv bor jeg i Oslo, og jeg tipper at homofile er noe mer "diskre" andre steder i landet. Jeg kommer fra en liten bygd på vestlandet, og der har jeg nesten aldri opplevd å "se" at noen er homofile før de selv sier det.

Men situasjonen her i Oslo er snudd på hodet.

Vær også klar over at jeg her ikke prater om "homsepatruljen" tilstander. Selv om jeg kjenner flere av den typen også, men at folk sender andre signaler, type gutter som er opptatt av utseende, bruker "feminint" språk (ikke tonefall), etc. Jenter som snuser og kler seg litt "guttete". Men bevares, jeg har flere venner som jeg aldri ville gjettet var homofile, hadde jeg ikke visst det, men de er i mindretall.

Lenke til kommentar

har endel homofile og lesbiske venner selv. tror ikke det er mer enn en av de som faktisk er "tydelig homo". Fetteren min hadde jeg ikke trodd att var homo, om han ikke hadde hatt en samboer. Han ene jeg kjenner som er "stereotype", er designer, og bruker ofte sminke når han drar på byen. Resten hadde jeg aldri gjettet at var homo om jeg ikke kjente de så godt som jeg gjør....

dette er i Oslo...

Lenke til kommentar
Ordet homse er mer enn bare en legning. Hater dere forumhomser som alltid skal forsvare homofili på liv og død. Jeez, get lost.

Er man automatisk homo dersom man synes trådstarters synspunkter er foreldet, samt gir uttrykk for det?

Endret av wipy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...