BigJaffa Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kom over bilde over, som du ser er det ikkje lett å sette noko kjønn på dette vesenet. Når eg treffer ein emo på butikken eller på gata ser dei meir ut som dei ønsker å vere homofile. Da retter eg meg mot det emo gutter, maskara, neglelakk og lebestift høyrer til det kvinnelge kjønn. Ser faktisk ganske ekkelt ut og, ein over sminka guttunge som prøver å vere tøff... Men kvifor MÅ emo gutter hive på seg sminker, slik at dei ser ut som ein gjeng med homoer? Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hmm, er vel et sånt spørsmål man stiller direkte til personen på gata? Er vel stilen deres tenker jeg... Kan jo virke provoserende for noen, men slik er det. Vi har jo ikke noe med hvordan det er andre kler seg. Man har seg selv å passe på, og til og med det kan være for mye til tider Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Pokker jeg ble skremt når jeg så det bildet... Bruker alle homofile sminke? Du tenker på transseksuelle menn. Endret 29. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 trodde jeg hadde fått virus på PC-en min jeg. Er jo deres problem om dem er homo eller emo.. care really . Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Homofile sminker seg. Emoer ser ut som homofile. Kvinner gjør oppvasken. Polakker stjeler pengene våres. Noe mer? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Pokker jeg ble skremt når jeg så det bildet... Bruker alle homofile sminke? Du tenker på transseksuelle menn. Noko homofile bruker sinker. Det er eg sikker på. Hmm, er vel et sånt spørsmål man stiller direkte til personen på gata? Skal gjere det neste gang eg kommer over ein emo Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Du kjenner ikke mange homofile, gjør du vel? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Du kjenner ikke mange homofile, gjør du vel? Nei prøver å holde meg unna det greiene der... Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er nok best. De er som kjent livsfarlige! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Nei prøver å holde meg unna det greiene der... Jeg håper folk har vett nok til å holde seg unna deg også. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er nok best. De er som kjent livsfarlige! Etter det som eg veit så er dei ikkje livsfarlige. Men hadde homofile oppført seg meir som andre folk så skulle eg ikkje ha sagt så mykje, men når dei starter å snakke "homospråket" og er meir femi enn kvinner, starter det å bli litt skremmende... Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Men kvifor MÅ emo gutter hive på seg sminker, slik at dei ser ut som ein gjeng med homoer? uhm.. tror du sikter til transer? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Bosted Seimsfoss/Firtjar . Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Bosted Seimsfoss/Firtjar . ka så? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er nok best. De er som kjent livsfarlige! Etter det som eg veit så er dei ikkje livsfarlige. Men hadde homofile oppført seg meir som andre folk så skulle eg ikkje ha sagt så mykje, men når dei starter å snakke "homospråket" og er meir femi enn kvinner, starter det å bli litt skremmende... De aller fleste homofile oppfører seg som alle andre. Tror du har sett litt for mye på "homepatruljen". Våkne opp og kjenn lukten av det 21. århundre Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Herregud, da ser du jammen meg mange rare emoer 0o For jeg har aldri sett en sånn en. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er litt enig med BigJaffa her, de homofile som oppfører seg skikkelig femi og er skikkelig homser, da blir man litt redd. Men normale homoer har jeg ikke noe imot. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 de homofile som oppfører seg skikkelig femi og er skikkelig homser, da blir man litt redd. Hvor mange har du vært borti? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har vært borti noen få, men ikke mange. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er nok best. De er som kjent livsfarlige! Etter det som eg veit så er dei ikkje livsfarlige. Men hadde homofile oppført seg meir som andre folk så skulle eg ikkje ha sagt så mykje, men når dei starter å snakke "homospråket" og er meir femi enn kvinner, starter det å bli litt skremmende... De aller fleste homofile oppfører seg som alle andre. Tror du har sett litt for mye på "homepatruljen". Våkne opp og kjenn lukten av det 21. århundre Eg har ikkje sitt homepatruljen(homsepatrulen som eg tipper du tenker på), har nett sitt dei når dei er med i andre program som senkveld osv. Fint vist dei aller fleste homofile oppfører seg som andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg