Gå til innhold

Endelig en Green Lantern film, og hva driver WB med?

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

er vel mer en dobbel epsiode satt sammen til en TV film..

Men du svarer enda ikke på når du sist leste

Å, det er MANGEN år siden. Jeg hadde sammlingen som var fra 40 til slutten av 50tallet (den orginale tiden). Har ikke lest noe av de neste generasjons versjonene...er vel et par av de? 2-3 reinkarnasjoner?

EDIT:

Haha, ok jeg leste nettopp på Wiki, og måtte le godt....har faktisk de bladene de viser der (2 første)....tviler på de er i god stand (er på lofet hos gamlå).

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
7 filmer basert på en superhelt de fleste ikke kan en døyt om? Jeg tviler sterkt på at det kommer til å skje. Filmene vil aldri kunne trekke Superman/Batman/Spider-man-publikum, så 7 filmer blir litt i meste laget. Den første må i så fall være eksepsjonell og få knallgod kritikk, jeg tviler nemlig på at folk vil se den på kino basert på navnet alene.

Det er nok derfor de ønsker en Justice League film. Batman og Supermann blir trekkplasteret som gjør at man blir kjent med The Flash, Green Lantern, Aquaman osv. Vi ville aldri fått en Magneto eller Wolverine-film om det ikke hadde vært for X-Men filmene. Så de satser vel på det samme, om de da bare klarer å få Justice League til å lette.

Har de allerede bestemt seg for å lage denne filmen før JLA slippes? Jeg ville trodd at man ventet til filmen gjorde det bra, slik man gjorde med X-Men.

Lenke til kommentar
Har de allerede bestemt seg for å lage denne filmen før JLA slippes? Jeg ville trodd at man ventet til filmen gjorde det bra, slik man gjorde med X-Men.

Green Lantern var noe sjefen for "Comic" avdelingen tente på før sommeren 2006 når karen som nå skal regissere den tok kontakt. Så den har vært i en slags planleggingsfase, akkurat som Wonder Woman, The Flash m.m av filmer som har vært ryktet i åresvis, men som endte med å bli skrinlagt.

Nå ser det ut til at de satser på å slippe Justice League (som først for alvor tok fart nå i sommer) og bruke den til å gjøre de andre karakterene mer kjent. Om de skal eksistere i "samme univers" er vel heller usikkert, jeg tror ikke WB bryr seg katta så lenge de gjør karakterene kjent. Det gjenstår jo å se om Justice League kommer, det er jo WB og man kan aldri vite hva i all verden det er de driver med. De har skjerpet seg de siste årene med filmer som Batman Begins og V for Vendetta, så det er jo lov å håpe at de vet hva de gjør. Men litt merkelig er det. Til Justice League har de fått inn både regissør, selskap og produsenter ganske høyt oppe på listene. Mens når det gjelder The Flash og Green Lantern er det jo to relativt ukjente regissører som er tatt i bruk.

Den 3. mest kjente helten til DC, Wonder Woman, har jo blitt kansellert. So who knows?

Lenke til kommentar

Kanskje jeg er litt sær som ikke ser Hollywood-filmer for de lettkledde damene når det finnes penere damer med enda mindre klær i andre sjanger, men det er ingenting med en dame i skjørt som får meg til å ville se en helaftens. Det må virkelig mer til enn siklefaktoren for at filmen skal klare seg, og akkurat WW synes jeg er utrolig tullete.

Lenke til kommentar
Kanskje jeg er litt sær som ikke ser Hollywood-filmer for de lettkledde damene når det finnes penere damer med enda mindre klær i andre sjanger, men det er ingenting med en dame i skjørt som får meg til å ville se en helaftens. Det må virkelig mer til enn siklefaktoren for at filmen skal klare seg, og akkurat WW synes jeg er utrolig tullete.

Nah, ikke mer tullete enn de andre superheltene. Men rent personlig har jeg vanskeligheter for å bli særlig entusiastisk for andre enn de heltene jeg ble født og oppvokst med. WW var ikke en av dem. De mest givende og spennende historiene har jeg funnet hos Batman, Superman, Spider-Man og Daredevil. Med Spawn som et friskt pust på 90-tallet. Men må si jeg har lyst til å se at Thor-filmen blir noe av (da gjerne med Karl Urban i rollen). Men det er jo fordi jeg er "viking". Martian Manhunter er også en kul karakter og jeg likte The Flash serien på begynnelsen av 90-tallet. Wonder Woman og Aquaman er mer "meh".

Green Lantern er midt på treet, er endel gode historier om karakteren som trekker opp.

Trailer: :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...