Gå til innhold

Endelig en Green Lantern film, og hva driver WB med?

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Greg Berlanti skal regisere "Green Lantern" skrevet av Marc Guggenheim og Michael Green.

Denne nyhete kommer bare dager etter enda en ny regisør ble valgt ut for "The Flash" MEN! Mens "The Flash" har blitt bekreftet til å være en spinnoff fra JLA filmen, er det bekreftet at "Green Lantern" vil handle om Hal Jordan..

Med andre ord vil ikke ha en dritt med JLA å gjøre ettersom John Stewart er Green Lantern i JLA..

Så WB driver nå å setter opp ett Filmunivers med JLA+ The Flash + 3 andre uavhengige filmserier...

hvorfor ikke bare vente med JLA til Nolan er ferdig så de kan sette hele shiten i ett univers?

PS: ENDELIG EN GREEN LANTERN FILM! WHOOOOOOOOOOO!!

Og historien blir rettogslett "Emerald Dawn" og sinestro blir da mest sansynlig fienden

Håper virkelig det blir 7 filmer ut av dette bassert på

Emerald Dawn

Emerald Dawn II

Emerald Twilight

The Power Of ION

Rebirth

Sinestro Corps War (På gående historie)

The Blackest Night (blir publisert i 2009)

Greenlanternrebirth6.jpg

Blir Latterlig rått å se Kilowog på film :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Marvels Annihilation serie driver og bygger seg opp med en rekord fart, folk spår at det ikke er lenge før det er like kjent som green lantern universet ;) men anyway, tilbake til topic.

Fyfaen gleder meg, var ikke tidligere en fan av green lanterns. Men ble hekta ettersom jeg sjekkta ut høsteventen til dc, nå har jeg sittet flere dager i strekk og lest igjennom en masse. MEn forsatt utrolig mye og ta igjenn, et omfattene univers;P

Lenke til kommentar

JLA = John Stewart

Green Lantern = Hal Jordan..

altså ikke samme person.. altså Personen Green Lantern vil handle om er ikke samme som dukker opp i JLA... men heller han som orginalt grunnla JLA.. fordi de måtte jo være politisk korrekte å ha med en minoritets figur i filmen..

Lenke til kommentar

Green Lantern er det verste "helten" som er, neste til Wonder Woman....Snakk om kjedelig.

"Oooh I got a magic ring! Oooohhh, its all sparkely green and things come out!....oh and I have to charge it or it wont glow..."

Nope, ikke interesert.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
JLA = John Stewart

Green Lantern = Hal Jordan..

altså ikke samme person.. altså Personen Green Lantern vil handle om er ikke samme som dukker opp i JLA... men heller han som orginalt grunnla JLA.. fordi de måtte jo være politisk korrekte å ha med en minoritets figur i filmen..

Point being at dette ikke automatisk betyr at filmen ikke vil være assosiert med Justice League. Det kan fint være snakk om samme univers selv om det er en annen ringbærer i JL-filmen. Det får de enkelt til om de ønsker. :)

Lenke til kommentar
Green Lantern er det verste "helten" som er, neste til Wonder Woman....Snakk om kjedelig.

"Oooh I got a magic ring! Oooohhh, its all sparkely green and things come out!....oh and I have to charge it or it wont glow..."

Nope, ikke interesert.

høres ut som du ikke akkurat har fulgt med...

uansett

blir rått å se Sinestro klikke på Korugar når Hal og gutta kommer for å ta fra han ringen.. (må jo ha med det i første filmen..)

Lenke til kommentar
høres ut som du ikke akkurat har fulgt med...

Faktisk så har jeg det. Mer enn du aner. Leste GL når jeg var 7 år da jeg bodde i statene, og hadde første utgaven (som er helt ødelagt nå...). Fulgte mye med på han. Men etter jeg ble eldre og mer kjent med de andre "heltene" falt interessen fra GL betraktelig. Det er fint lite du kan forholde deg til (unntatt det tåpelig kjærlighets storyen).

Serien ble helt idiotisk når det kom inn mer og mer av de andre rasene som også har ringen, og ikke for å snakke om de andre fargene (ivertfall fra de gamle seriene, ikke vet jeg om de droppet dem nå).

Plutselig hadde du rare aliens i samme tåpenlige lateks drakten! Hvor like gjennomtenkt er det? Som om en annen rase ville hatt på seg samme stil klær (om de i det hele tatt brukte klær da). Bare se på det bilde du har lagt frem...han "alien" fyren bakerst der....maken til stygt!

De draktene får folka til å se ut som det er tatt fra et "gay party".

Ikke missforstå. Jeg liker tegneseriehelt filmer, og kommer sikkert til å se denne og. Men GL er kjedelig, og det er sikkert derfor jeg kommer til å se den bare for å vekke barndomsminner og se om han er enda like tragisk som den gang.

Mulig de har "tøffet" han opp i de siste årene, isåfall er det totalt uinteressant. Slike "makeovers" i min meining er tragisk, så ser de bort fra orginal opplegget og lager hele bakgrunnshandlingen på ny..

Huff, også snakker de og om å lage enda en ny "Flash" film....ugg han er ivertfall møkk....

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

først det siste

Enda en ny Flash film? er aldri vert laget noen flash film før.. men det var en serie som varte 1 eller 2 sesonger på tiiidlig 90-tallet. Sikker på at du ikke blander han med Flash Gordon?

og nå tilbake til GL..

Ikke snakk piss om Kilowog!

Og når var sist du leste Green Lantern.. høres ut som det var før "Emerald Twillight"

men Hal jordan ble ikke spessielt spennede (og fikk egentlig ikke en personlighet) før "Rebirth"

glrebirth1.jpg

Så når var sist du leste?

Lenke til kommentar

7 filmer basert på en superhelt de fleste ikke kan en døyt om? Jeg tviler sterkt på at det kommer til å skje. Filmene vil aldri kunne trekke Superman/Batman/Spider-man-publikum, så 7 filmer blir litt i meste laget. Den første må i så fall være eksepsjonell og få knallgod kritikk, jeg tviler nemlig på at folk vil se den på kino basert på navnet alene.

Lenke til kommentar
7 filmer basert på en superhelt de fleste ikke kan en døyt om? Jeg tviler sterkt på at det kommer til å skje. Filmene vil aldri kunne trekke Superman/Batman/Spider-man-publikum, så 7 filmer blir litt i meste laget. Den første må i så fall være eksepsjonell og få knallgod kritikk, jeg tviler nemlig på at folk vil se den på kino basert på navnet alene.

Det er nok derfor de ønsker en Justice League film. Batman og Supermann blir trekkplasteret som gjør at man blir kjent med The Flash, Green Lantern, Aquaman osv. Vi ville aldri fått en Magneto eller Wolverine-film om det ikke hadde vært for X-Men filmene. Så de satser vel på det samme, om de da bare klarer å få Justice League til å lette.

Lenke til kommentar

Green Lantern er temlig stor i statene da.. hører mer om GL enn du hører vitser om Aquaman for å si det slik

For ca ett årsiden så så jeg tilfeldigvis en epsiode av Cribs.. og der hadde bla en rapper oppkalt sin grønne Bentley "Green Lantern", de mest solgte Superhelt Tskjortene er de med Green Lantern logo på.. (utenom rundt film tider da :p)

Spider-Man selv var ikke så stor utenfor USA før filmen.. og samme kan sies om superman før Donner Filmen og Batman før Adam West serien..

Lenke til kommentar
Green Lantern er temlig stor i statene da.. hører mer om GL enn du hører vitser om Aquaman for å si det slik

I det store og hele så er Green Lantern en lite kjent karakter.

Spider-Man selv var ikke så stor utenfor USA før filmen.. og samme kan sies om superman før Donner Filmen og Batman før Adam West serien..

Spider man var veldig godt kjent utenfor USA også før filmen. Trekløveret er Batman, Spider-Man og Supermann. De har vært rikskjente i de fleste land grunnet tegneseriebladene. Akkurat på lik linje med Fantomet, som de fleste nordmenn vet om (og det har ingenting med den crappy filmen å gjøre). Fantomet er derimot ikke så kjent i andre land. Men Spider-Man var godt kjent og milevis over hva Green Lantern, Wonder Woman og co. er. Både i Europa og Asia. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...