annejohn Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 I "Underworld 3 - Rise of the Lycans", vil ikke Kate Beckinsale spille vampyren Selene. Les mer Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 selv om kate er heit som få i sine svarte drakter i underworld filmene, og filmene faktisk er ganske bra også, så synes jeg at det burde holdt med de to som er laga. og hva er dette med prequels? de fleste suger bigtime, so stop makin em! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Uten Kate i trang lærkorsetter forsvinner jo hele grunnen til å se Underworld filmene! Jeg er litt skuffet må jeg si. De burde og kunne gjort mye mer med disse filmene enn det som er gjort. Ok, mest av alt ville jeg sett en trilogi filmer satt i White Wolf's world of Darkness setting, helst før Gehenna/apocalypse hendelsene... Endret 29. oktober 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Reached Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 tror det er fordi mannen hennes (regissøren) ikke liker at hu har på seg lærkorsetter på film xD Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Han må være homo! Neida, alle useriøse kommentarer tilside. Jeg har litt vanskelig for å forstå hvordan de mener filmen skal stå på egne bein da. de to andre var det jo Kate som "gjorde". Endret 29. oktober 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Eneste grunnen til at jeg så på underworld filmene var jo for å se henne springe rundt i lærdrakten sin :| Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) ditto jeg får bare håpe vi får en annen kvinnelig vampyr som kan springe rundt i trang lærdrakt, eller i alle fall korsett med push up effekt fra himmelen (eller helvete alt etter).. Amelia var jo ganske najs også... Endret 29. oktober 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvorfor lages det oppfølgere til slike filmer, akkurat som oppfølger til Spider man filmene, blir bare værre og værre Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Tja, det kan jo bli bra da. Når de ikke fokuserer på deilige Kate, så må de kanskje fokusere på å lage en god film? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ergo...flopp film, siden de til nå har gitt blanke i det? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kate er rå, ingen tvil om det. Forøvrig så synes jeg ikke Underworld-flimene er så dårlige. Jeg liker settingen. Riktignok er det ikke stor filmkunst man er vitne til, men hvem er det som går å ser slike filmer på kino eller DVD og forventer det? Slike filmer skal være lett underholdning, og det synes jeg Underworld klarer greit. Riktignok var ikke film 2 like bra som orginalen, men hvem trodde den skulle være det? Jeg håper bare at Kate kan finne en annen film der hun kan løpe rundt i lærkorsett. Hun er som skapt for det Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Uten Kate i trang lærkorsetter forsvinner jo hele grunnen til å se Underworld filmene! word Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Underword uten Beckinsale i trang lærdrakt blir nok unektelig en trist affære, ja. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Siden det kanskje blir en stund til vi ser Kate i lærdrakt igjen Her har du Kate og familien mens de går trick or treat. Hun burde tatt seg en tur innom meg også. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Synes ikke hun er noe spessielt å sikle etter Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 det ser ut som om hun har på seg samme heldekkende drakt på de bildene der som i underworld filmene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg