kalleK Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 http://calypshuile.chez.tiscali.fr/fabhi.htm Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 vet ikke hva jeg skal si.. det så veldig rått ut da Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Litt dårligere bilder, men. Sinnsykt fett da! Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Barskt med 12 80x80x25-vifter til å kjøle ned med, da Lenke til kommentar
viggo Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Mangler bare noen fisker som svømmer rundt oppi der.. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 ??!! :o Funka virkelig pc`en med vann oppi?? :o Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 ja.. det lutre jeg åsså på,,, Burde jo kortslutte? Eller er det reint vann?? Lenke til kommentar
Jave Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 det se ikke ut som vann, sikkert noe annen væske Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Sikkert den derre olja fra 3M som det har vært snakk om tidligere på forumet... MEN BRA lyd-demping!!! Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 oi fytti? koss går det an for en pc som har vann i hele dritten? hahaha så forb***a artig! Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Vet at det går ann i teorien men i praksis blir jo som oftest litt verre da, mulig det funker, jeg vet ikke jeg, men er litt skeptisk... det kan jo hende det er pc'en under (nederste bilde) som faktisk kjører monitoren som står der.. Men er alltid litt skeptisk av meg da. :-? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hehe. Obi.-Wan... Men faen... Jeg klikka litt første gang jeg så det der, fordi ser dere nøye så er det ikke CPU der.... Men så så jeg att han hadde både SLOT IN og SOKET.. :oops: :oops: :oops: Trur nesten det er den andre dataen som kjører, men koffer er vannet så skittent?? Skitten vann leder vell strøm? Lenke til kommentar
IndyRaider Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 det er det jævligste jeg har sett . fy f så rått. jeg som var så stolte over mine kaldkatoder og neonwire 8) Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Shabby casemod spør dere meg. Grumsete olje og masse ledninge-rot er ikke noe for meg. Spesielt når det vises så godt som det gjør. Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg tror det er den oljen fra 3m eller transformator-olje. uansett, så synest jeg det var stilig, å lurer på å gjøre det samme selv.. på en litt anna måte da seff. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Reint vann leder som sagt ikke strøm, men det er ikke mye grums som skal til for at elektrodene fyker vilt rundt der nede, og kortslutter hele dritten. Det er olje dom blir brukt, det leder dessuten varme bra, MYE bedre enn vann. Lenke til kommentar
smoke Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 HELT RÅT men hvordan funka pcen? ? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Fucks sake! Er det fluorinert han drar oppi der? Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Er nok ikke annet enn vanlig mineralolje. Fluorinert og Novec er temmelig dyrt per liter (tror det er rundt 3000,- eller noe slikt). Lenke til kommentar
muffe Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hva er mineralolje? Hvor får jeg kjøpt det? Vil lage meg en sånn selv. Men skal seff teste ut på P90 mhz'en først... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå