linte Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg trenger en trådløs router, ganske raskt, og datakjeden er like ved der jeg bor. Jeg har ikke noe stort behov for den utover at jeg trenger den for å unnlocke en iPhone som jeg får i posten i morgen. Den skal ikke funke til annet enn det egentlig. Fordi jeg har ikke penger enda til en dyrere pga feil med lønn, og fordi jeg har en liten leilighet. Så jeg tenkte siden den koster 400 er den vel passe ok? Sikkert ikke noe vidunder, men jeg trenger bare å få unlocket iphonen min Linken til routeren: http://www.datakjeden.no/vareinfo.asp?bID=...r=&sm=10282 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Den fungerer greit nok for enkel bruk. Ser de har en DIR-615 til 500.- jeg ville heller kjøpt den. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Da kjøper du en hva som helst på elkjøp eller clas ohlson og levere tilbake innen 30dager siden bare skal bruke en gang.Husk forsiktig utpakning. Ellers passer linksys compact på datakjeden veldig bra.Kjøpte til svogers og søstra mi,de likte den veldig godt pga liten str. og funker perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå