Gå til innhold

Forhåndsbestille Super Mario Galaxy?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Ser at mange Forhåndsbestiller Super Mario Galaxy over nett. Men hva er egentlig fordelene med det, fremfor å kjøpe i butikk på lanserings datoen. Er det slik at det kanskje vil bli vanskelig å få tak i spillet på lansering? Lønner det seg å bestille? Bor i Oslo så har noen butikker å velge mellom. Er det mulig at jeg får spillet noen dager før lansering om jeg forhåndsbestiller? Men det er vel mulig at jeg får det senere også, noe jeg ikke liker tanken på. Så hva vil dere anbefalle? Er dette et bra tilbud?

Ble veldig mange spørsmål, men håper noen tar seg tid til å svare :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forhåndsbestiller grunnet latskap. Jeg gidder ikke springe som en jojo mellom butikker når det er et spill jeg vet jeg har lyst på. Da forhåndsbestiller jeg heller og fåre det i posten, somregel på lanseringsdagen og t.o.m.

Mye hygeligere å stå opp og sjekke postkassa og se spillet du har ventet på ligge der og smile til deg fremfor sure regninger fra staten.

Lenke til kommentar
Ser at mange Forhåndsbestiller Super Mario Galaxy over nett. Men hva er egentlig fordelene med det, fremfor å kjøpe i butikk på lanserings datoen. Er det slik at det kanskje vil bli vanskelig å få tak i spillet på lansering? Lønner det seg å bestille? Bor i Oslo så har noen butikker å velge mellom. Er det mulig at jeg får spillet noen dager før lansering om jeg forhåndsbestiller? Men det er vel mulig at jeg får det senere også, noe jeg ikke liker tanken på. Så hva vil dere anbefalle? Er dette et bra tilbud?

Ble veldig mange spørsmål, men håper noen tar seg tid til å svare :)

Bedre tilbud her

Lenke til kommentar

Bestilte en CD av de, den ble sendt samme dag og kom dagen etterpå, meget fornøyd. Men det går nok mer på hvor raske de er på å sende ut for etter de har gjort det ligger det i Posten sine hender.

Edit: Frakten var på 30,- og vil tenke det er det samme for et spill siden jeg fikk en trippel-CD.

Endret av ballerusk
Lenke til kommentar

Platekompaniet har en bra pris ja, eg for min del satser på å stikke innom en av Platekompaniet-butikkene i Oslo.

Regner med at de også har 399 kr i butikken, ikke bare på nett. da kan jeg få spillet for 299 kr, ikke verst det :p

Har en rabattkupong som gir 100 kr for spill over 300 kr, har et "klipp" igjen å bruke... perfekt å bruke opp kupongen på dette spillet, gleder meg :)

Lenke til kommentar
Platekompaniet har en bra pris ja, eg for min del satser på å stikke innom en av Platekompaniet-butikkene i Oslo.

Regner med at de også har 399 kr i butikken, ikke bare på nett. da kan jeg få spillet for 299 kr, ikke verst det :p

Har en rabattkupong som gir 100 kr for spill over 300 kr, har et "klipp" igjen å bruke... perfekt å bruke opp kupongen på dette spillet, gleder meg :)

Mario og GHIII er bestilt og betalt! 399 er jo gitt vekk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...