MooseOnTheRun Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei! Søsternen min har fått seg vista også har den ikke world, fungerer det å installere office xp 2003 på vista? Så slipper hun å kjøpe ny word pakke... Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Du får ta en titt her. http://uksbsguy.com/blogs/doverton/archive...p-on-vista.aspx Endret 29. oktober 2007 av Chevelle Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Eller bare bruk OpenOffice, gratis og bra og ser akkurat ut som word / excel og så videre Endret 31. oktober 2007 av Crossfire Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei. Jeg tror nok at i alle fall Office 2003 skal gå på Windows Vista. Om Office XP går på Windows Vista vet jeg ikke, men du kan jo prøve. Crossfire: Tror du seriøst at OpenOffice.org Writer ser akkurat ut som Microsoft Word? Isåfall så tviler jeg på at du har prøvd noen av dem faktisk, for de ser IKKE akkurat lik ut. Nå er det lenge siden jeg har brukt Microsoft Office pakken, da jeg selv kjører OpenOffice, men sist jeg hadde Microsoft Office pakken, så ligna ikke Word så mye på Writer at det gjorde noe. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Tror du seriøst at OpenOffice.org Writer ser akkurat ut som Microsoft Word? Isåfall så tviler jeg på at du har prøvd noen av dem faktisk, for de ser IKKE akkurat lik ut. Nå er det lenge siden jeg har brukt Microsoft Office pakken, da jeg selv kjører OpenOffice, men sist jeg hadde Microsoft Office pakken, så ligna ikke Word så mye på Writer at det gjorde noe. Da skjønner ikke jeg hvilke versjoner du har brukt, jeg har akkurat begynt å ta i bruk openoffice etter å ha hatt word lenge, og overgangen var smertefri fordi det er såpass likt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå