Zappy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Spiller Winterbells. Det tror jeg er det råeste spillet jeg har sett siden tidenes morgen! Konge musikk og det hele. Haha. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Lenge siden sist. Ett godt år elns. Men som regel blir det: CS 1.6 D2LOD Soldat RA2 AoE 2 - 3 Helt geniale spill Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har lyst på TF2 LAN, og Frets on Fire :] Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 tf2 eier, frets on fire eier... liker bedre guitar zero da.. og enda bedre guitar hero =) Lenke til kommentar
JA123 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 heter folk som kommer på kompis lan og skal spille wow. Herregud, skal bare ta den instanten (eller gud kan fucke seg selv), så kan vi sikkert spille litt css/cs 1.6. Når den instanten er ferdig, sier dem CS lame! går å nerder wow som jeg ikke kan gjøre hjemme. Wow = hold deg hjemme hvis du er enste som spiller, lan spill = kom kom inn!! Pointet med lan er å spille med eller mot hverandre, ikke sitte i hver sin verden. Hilsen Wowsucks.com Lenke til kommentar
Toad Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 heter folk som kommer på kompis lan og skal spille wow. Herregud, skal bare ta den instanten (eller gud kan fucke seg selv), så kan vi sikkert spille litt css/cs 1.6. Når den instanten er ferdig, sier dem CS lame! går å nerder wow som jeg ikke kan gjøre hjemme. Wow = hold deg hjemme hvis du er enste som spiller, lan spill = kom kom inn!! Pointet med lan er å spille med eller mot hverandre, ikke sitte i hver sin verden. Hilsen Wowsucks.com SIGNED! Like irriterende hver eneste gang. Lenke til kommentar
Rekso Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Noen tips til lan spill? Er relativt lei cs:s, cs 1.6, Bf 1942, bf2, command and conqer generals, command and conquer tiberium wars.. Thomas. Lenke til kommentar
ZayCube Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Blir som regel Team Fortress 2, CS 1.6, CS:Source (gjerne Zombie Mod, og andre modder), BF2, COD4 og Trackmania Nations Forever. Må innrømme at jeg aldri har spilt Starcraft og Warcraft før Er det noe vits i å sette seg inn i disse spillene nå, med tanke på hvor utdatert de er, og Starcraft 2 rett rundt hjørnet? Lenke til kommentar
Toad Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Heroes of Might and Magic 3, beste spillet Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 WCIII Battlefield 2 og 1942 World Of Warcraft Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Cod4 - vi spiller sammen mot folk online LOTR2 (battle of middle earth) - BEST lan spill SWAT - gammelt, men FETT!! Btw! Jeg skulle ønske det var flere store lans rundt i norge som hadde COD4 compo.. hadde vært fett å kunne ta med seg laget (Sånn 5-6 stk) og kjørt compo i det Får håpe Modern warfare 2 bringer litt oppmerksomhet, og kan bli en fast compo på lans da :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå