_Pioneer_ Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hva spiller dere mest på Lan? Spiller mye FM, Warcraft 3 og Counter Strike 1.6 Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 warcraft 3 the frozen throne counter strik 1.6 trackmania nations anbefales et slange spill husker ikke hva det heter.. og div. småspill Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Blir nesten bare Age of Empires og Battlefield 2 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Cz og Cs:S og warcraft. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vi har brukt å spille mange forskjellige spill, men : Cs (1.6) Wc3 Frozen Throne Diablo Og sist men ikke minst SKISTUNT! (alt vi har å gjøre mens Fagerhaug har problemer med datan. Som skjer som regel hver gang ) Lenke til kommentar
mESA Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Nå er det en stund siden jeg har vært på lan. Men CS er vel det eneste. Når vi blir lei av det finner man småspill. Starcraft, wc3, osv. Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Spiller folk fortsatt CS 1.6 , warcraft 3, starcraft og diablo 2 på LAN? Kommer folk noen gang til å spille noe annet? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hva er galt med de spilla da? De er jo geniale LAN spill, det er liksom de som er lan klassikkerne Lenke til kommentar
Hasselnøtta Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Warcraft 3, Counter Strike 1.6, Rune HoV (hee hee), Flatout, Battlefield 2, Swat 4 og sefølgelig sitter ein heil gjeng forran PC-en med wow... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Nesten alle bortsett fra meg spiller wow. Så jeg spiller mye singleplayer-spill.. Spilte EVE en stund, og blir nok å dra frem det igjen ja.. Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 cs 1.6 wow og wc3 går det mest i Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 warcraft 3 the frozen thronecounter strik 1.6 trackmania nations anbefales et slange spill husker ikke hva det heter.. og div. småspill Snake eller noe sånt kanskje? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 warcraft 3 the frozen thronecounter strik 1.6 trackmania nations anbefales et slange spill husker ikke hva det heter.. og div. småspill Snake eller noe sånt kanskje? Nei er ikke snake, er et flerspiller spill kan spille 4stk tror jeg.. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) warcraft 3 the frozen thronecounter strik 1.6 trackmania nations anbefales et slange spill husker ikke hva det heter.. og div. småspill Snake eller noe sånt kanskje? Nei er ikke snake, er et flerspiller spill kan spille 4stk tror jeg.. Achtung, die Kurve! kanskje? Endret 1. november 2007 av Po[wP]ow Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Poker på nett og cs Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 warcraft 3 the frozen thronecounter strik 1.6 trackmania nations anbefales et slange spill husker ikke hva det heter.. og div. småspill Snake eller noe sånt kanskje? Nei er ikke snake, er et flerspiller spill kan spille 4stk tror jeg.. Achtung, die Kurve! kanskje? Haha, jeg eier i det spillet Husker vi spillte tegnespillet på jipii.no eller no sånt sist lan. Lenke til kommentar
veg-gjer Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Wc3, cs, UNREAL TOURNAMENT I og II!! fantastisk dårlig grafikk though^^. dessverre ser det ut som det stadig blir flere og flere folk som reiser på lan for å spille wow... liksom... wtf?! Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 gikk mest i WoW før, men ettersom jeg delvis har slutta spiller jeg egentlig alt mulig av Lan spill =) Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det går enn del i strategi spill, som warcraft 3, Command and Conquer osv. Er også enn del Trackmania Nation, å 1. persons skytespill Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 warcraft 3 the frozen thronecounter strik 1.6 trackmania nations anbefales et slange spill husker ikke hva det heter.. og div. småspill Snake eller noe sånt kanskje? Nei er ikke snake, er et flerspiller spill kan spille 4stk tror jeg.. Achtung, die Kurve! kanskje? Haha, jeg eier i det spillet Husker vi spillte tegnespillet på jipii.no eller no sånt sist lan. JA! det var det, det eier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå