Mongus Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 En annen ting som skjedde igår når jeg var inne på overklokking.no forumet, var at når jeg skulle skrive et svar til den tråden jeg var inne på, vart jeg sendt til forsiden av forumet....! Jeg prøvde flere ganger, men det gikk ikke!! jeg vart sendt til forum.hardware.no/index.php eller.no.... Buggy Det samme har skjedd hos meg offsann, har nok skjedd med meg og en del dette her.. bør nok fikse noen småbugs her ja Hah, jeg pusha den over til side 3 Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 dette å bli sendt til forsiden+ at i standard hardware skin så er teksten i overklokkings forumet helt lys grå og nesten uleselig. Skriften forandrer seg til mørk og leselig etter at en har sendt inn en post, men ikke så enkelt når en blir sendt til forsiden. (Liten runddans det her) ps. når der får fikset det med mail utesndingen så ikke send alle mailene som "mangler" har ikke lyst til å få muligens flere 100 e-poster dumpende inn. Lenke til kommentar
ripset Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Ånei, jeg er logget på som havegg Du er sikkert en av de personene som hadde misbrukt den sjansen jeg fikk. Eller tar jeg feil? Fin avatar forresten! Ånei, så smart. Tipper han blir bannet for den nippelen. Moderatorene banner vel ikke folk bare fordi de drar en unskyldig liten spøk ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 spørs hvor alvorlig da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå