twarr Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 En annen ting som skjedde igår når jeg var inne på overklokking.no forumet, var at når jeg skulle skrive et svar til den tråden jeg var inne på, vart jeg sendt til forsiden av forumet....! Jeg prøvde flere ganger, men det gikk ikke!! jeg vart sendt til forum.hardware.no/index.php eller.no.... Buggy Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Joda, jeg savner også mailfunksjonen veldig... Forøvrig - jeg tror ikke jeg ville gått og sletta masse innlegg om jeg plutselig var logget inn som moderator. Jeg bruker dette forumet veldig ofte, og er den første plassen hvor jeg spør om hjelp om det er noe jeg vanskes med. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 bare lurer...under de fleste nickene til moderatorene her, som f.eks. rett under invictus, står det Moderator. det gjør det ikke under desertglow...på tide å rangere de som rangeres bør, kanskje? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 havegg skal ha at han er ærlig ihvertfall! Hadde dette skjedd en fjortiss som digger å messe opp for andre, så kunne mye ha skjedd Det med mailfunksjonen er litt synd, for den er veldig vanedannende Men men.. Alt er ikke like lett når det gjelder data! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 En annen ting som skjedde igår når jeg var inne på overklokking.no forumet, var at når jeg skulle skrive et svar til den tråden jeg var inne på, vart jeg sendt til forsiden av forumet....! Jeg prøvde flere ganger, men det gikk ikke!! jeg vart sendt til forum.hardware.no/index.php eller.no.... Buggy akkurat somme som skjer med meg på gamer.no hele tiden :-( Lenke til kommentar
'havegg Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Ånei, jeg er logget på som havegg Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Ånei, jeg er logget på som havegg Kjipern det eller? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 What a silly thing to do. <- Jippi tilbake. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Ånei, jeg er logget på som havegg Du er sikkert en av de personene som hadde misbrukt den sjansen jeg fikk. Eller tar jeg feil? Fin avatar forresten! Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 En annen ting som skjedde igår når jeg var inne på overklokking.no forumet, var at når jeg skulle skrive et svar til den tråden jeg var inne på, vart jeg sendt til forsiden av forumet....! Jeg prøvde flere ganger, men det gikk ikke!! jeg vart sendt til forum.hardware.no/index.php eller.no.... Buggy det samme skjer meg også. Har vært slik i flere dager!! Jeg som ønsker å hjelper andre! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Ånei, jeg er logget på som havegg Du er sikkert en av de personene som hadde misbrukt den sjansen jeg fikk. Eller tar jeg feil? Fin avatar forresten! Ånei, så smart. Tipper han blir bannet for den nippelen. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 hehe liten bug i forumet du skulle has slettet de lengste postene da Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Husk dette: Det er ikke vits å forandre noe som virker!! Lenke til kommentar
sim Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Var det ikke poster fra 4 dager som forsvant her en dag da ? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hvis noen som ble logget på som moderator hadde fucket opp forumet, ville de garantert blitt tatt. phpBB2 logger jo IP'n, så da er det bare å gå inn å se hvem som har hatt den IP'n før... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hvorfor slettet du ikke SO? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 jeg synes det var meget bra at han ikke misbrukte denne muligheten han hadde, men heller sa ifra. en stjerne i margen til deg Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 bare lurer...under de fleste nickene til moderatorene her, som f.eks. rett under invictus, står det Moderator. det gjør det ikke under desertglow...på tide å rangere de som rangeres bør, kanskje? dette er bare satt på noen av tilgangsnivåene man kan ha. I mitt tilfelle administrator. det _burde_ være satt på alle ja. skal ta saken opp til diskusjon. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 En annen ting som skjedde igår når jeg var inne på overklokking.no forumet, var at når jeg skulle skrive et svar til den tråden jeg var inne på, vart jeg sendt til forsiden av forumet....! Jeg prøvde flere ganger, men det gikk ikke!! jeg vart sendt til forum.hardware.no/index.php eller.no.... Buggy Det samme har skjedd hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå