Simenrf Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei jeg lurer på om jeg kan farme gold i Westland eller Elywin Forest(eller hva det het) jeg er en Dwarf Warrior lvl 17 Og hvordan farmer jeg? Må jeg ha mye talents og poeng? Vær så snil og forklar nøye"! takk på forhånd Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Drep mobs>loot mob>selg loot>profit! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kons på å levle du.. Trenger da virkelig ikke penger så tidlig i spillet. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Er ikke egentlig vits å farme på det levelet der, men hvis du absolutt vil så tjente jeg faktisk ganske gode penger på lvl 20 ca, av mining. Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Fase 1 > Collect underwear Fase 2 > ? Fase 3 > Profit Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei jeg lurer på om jeg kan farme gold i Westland eller Elywin Forest(eller hva det het) jeg er en Dwarf Warrior lvl 17 Og hvordan farmer jeg? Må jeg ha mye talents og poeng? Vær så snil og forklar nøye"! takk på forhånd Er ikke så stor fortjeneste på så lav lvl i forhold til på lvl 60-70 Du burde heller konsentrere deg på å lvle. Et tips når du lvler for å spare penger: Kjøp så lite på AH som mulig, uansett om det frister. Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 sagt det før sier det igjen. skinning og mining. hadde litt over 100g på lvl 20 takket være det Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det eneste jeg vil råde deg til er å ikke kjøpe gear fra AH. Du får bra nok gear fra instances og quests. Teit å betale masse for twink-utstyr som blir erstattet raskt. En annen ting er å selge stuff på AH. Første gangen jeg levlet opp solgte jeg alt for mye loot til vendor. Spesielt cloth, leather, herbs og minerals selger godt. Du trenger ikke mye gull, så farming er ikke noe du bør bekymre deg over enda. Hvis du følger mine tips vil du uten problem ha råd til mount når du dinger lvl 40. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Gjør quests, selg blue items og nyttige ting som Silk Cloth osv, ha 2 professions så skal du nok få deg mye gold etter hvert. Endret 30. oktober 2007 av DNA Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det eneste jeg vil råde deg til er å ikke kjøpe gear fra AH. Du får bra nok gear fra instances og quests. Teit å betale masse for twink-utstyr som blir erstattet raskt. Kommer veldig an på. Har du en main og god økonomi, skader det ikke å pimpe opp characteren sin for å få en liten boost i levlingen (trenger selvsagt ikke gå for råeste gearet, men kjøpe greit gear som gir en liten boost). Snakker vi første character, kan jeg være enig med deg og det er kanskje trådstarters første character siden han spør som han gjør. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg regner med det er første char. Hvis han har en høy-lvl char, trenger han ikke å spørre om hvordan man farmer gull. Et par daily-quester ved lvl 70 er mye enklere å tjene penger på enn ved å selge linen cloth. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Å "Farme" noe i lv 17/18 er bare bortkastet tid, ta å skinn det du finner på veien med LW, og/eller mining. spill en uke til så er du lv 25+. du tjener mer på å gjøre questene som er raske og greie i den lvelen der, med proffesion på siden. hva trenger du å farme gull for uansett så tidlig? Endret 30. oktober 2007 av Christeven Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg pleier å ta mining og herbalism i begynnelsen. Man blir ikke rik, men det gjør det mye lettere å skrape sammen litt gull. Man må også ha øynene åpne for ting som kan brukes av twinks, spesielt engangsvåpen fra quests og blå ting. Solgte f.eks. 200 +9 dmg piler uten levelbegrensning jeg fikk rundt level 30 for 40g, og 10 bomber jeg fikk rundt level 10 for 6g. Slikt hjelper godt når man nettopp har startet. Det forutsetter at man ikke er på prøvekonto, siden man da ikke kan bruke auksjonshuset. Kan man ikke det er det håpløst å skaffe gull. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Jeg pleier å ta mining og herbalism i begynnelsen. Man blir ikke rik, men det gjør det mye lettere å skrape sammen litt gull. Man må også ha øynene åpne for ting som kan brukes av twinks, spesielt engangsvåpen fra quests og blå ting. Solgte f.eks. 200 +9 dmg piler uten levelbegrensning jeg fikk rundt level 30 for 40g, og 10 bomber jeg fikk rundt level 10 for 6g. Slikt hjelper godt når man nettopp har startet. Det forutsetter at man ikke er på prøvekonto, siden man da ikke kan bruke auksjonshuset. Kan man ikke det er det håpløst å skaffe gull. Da ville jeg heller valgt hatt skinning + herbalism eller mining, steden for både mining og herbalism. Du finner jo de fleste herbs/veins via tracing på kartet, og du kan bare ha en tracing om gangen (herbalism eller mining). Skinning kan du gjøre på en drøss med dyr, og dyrene ligger jo rett foran deg når du allerede har drept det. Endret 30. oktober 2007 av Lofnes Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Ja, men min erfaring er at man får omtrent ingenting for skinn, og siden man får så mange av dem må man tømme oftere. Enkelte områder har veldig mye veins, og enkelte har veldig mye herbs, så vanligvis er det ikke noe stort problem at man bare kan se etter en ting av gangen. Mining er det absolutt beste. Herbs er ikke spesielt bra, så man kan nok kanskje like godt ta skinning som det. Endret 30. oktober 2007 av Naranek Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ja, men min erfaring er at man får omtrent ingenting for skinn, og siden man får så mange av dem må man tømme oftere. Enkelte områder har veldig mye veins, og enkelte har veldig mye herbs, så vanligvis er det ikke noe stort problem at man bare kan se etter en ting av gangen. Mining er det absolutt beste. Herbs er ikke spesielt bra, så man kan nok kanskje like godt ta skinning som det. Sant nok, men du får minst like mye ut av skinningen som du får av herbalism uten mulighet å trace. Enkelte herbs på bakken i ulike soner, er så og si umulig å se. I tillegg er det fjell, trær, steiner, etc. som står foran dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå