markusa Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei Har Logitech Media Keyboard og liker winamp veldig godt, men har et problem. Når jeg skal skifte sanger eller stoppe sangen fungerer ikke de tastene som er øverst på tastaturet, de virker kun til windows media player.. Noen som veit hvilke innstillinger man skal ta for å få dette til å virker? Har hørt noe om å skru på no Global Hotkeys, men det finner jeg ikke på innstillingene i winampen min... Kan legge til at jeg bruker den nyeste winamp versjonen(Winamp 5,5) Takker for svar<3 Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 gå inn i instillingene for winamp under "global hotkeys" og huk av for å aktivere global hotkeys Lenke til kommentar
markusa Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 gå inn i instillingene for winamp under "global hotkeys" og huk av for å aktivere global hotkeys Lol visst du hadde tatt deg tid til å lese det står det jo at jeg ikke finner global hotkeys som alle snakke rom.. Hvor i denne preferens meny er d? Har 5,5 versjonen... Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 leste det ja, men mente å bekrefte at den er der, er i alle fall her Lenke til kommentar
markusa Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 leste det ja, men mente å bekrefte at den er der, er i alle fall her hehe okay.. du hadde ikke tatt deg bryet å finne ut hvor i winamp 5,5 det ligger?.. Har brukt en time nå.::@.. kliiiiiker Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ctrl + P -> Global Hotkeys Lenke til kommentar
markusa Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Ctrl + P -> Global Hotkeys hehe... Har jo sett igjennom hele den lista men finner den ikke Lenke til kommentar
markusa Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Ctrl + P -> Global Hotkeys hehe... Har jo sett igjennom hele den lista men finner den ikke Legger opp et bilde så du kan se selv om jeg har noe galt med synet... Har foresten sjekka alle nedover å finner ikke no global hotkey Lenke til kommentar
Blackspirit Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har Global Hotkeys liggende rett under "Localization". Har du forsøkt å reinstallere winampen? Kanskje valget kommer med da? Lenke til kommentar
markusa Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Lol viser seg at med den gamle versjonen funker det, men leser på winamp diskusjonsforum at flere sliter på den nye... Snodig at winamp ikke klarer å få d med når de lager ny versjon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå