Gå til innhold

7950 Gx2 vs 8800 GT

BromZ

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg vet, så støtter ikke Crysis SLi enda heller :hmm:, kan hende det har endra seg da :)

Oki Pr dags dato så går det ikke ann å spille crysis sånn det er ment å spille det :).. flott hehe. kom vel kansje litt tidlig ut det spillet ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

crysis støter ikke SLI i demoen. så du vil nok merke endel forskjeld med 7900GX2 når SLI er støttet.. ville heller kjøpt ny cpu og hovedkort.. trenger ikke 4 gig ram for og kjøre crysis bra.. sitter med 4 gb selv.. men merker nesten INGEN forskjeld på 2 kontra 4. men over til SLI.. så er jeg ikke sikker på om 7900GX2 er type sli eller regnes som et kort..

Lenke til kommentar
crysis støter ikke SLI i demoen. så du vil nok merke endel forskjeld med 7900GX2 når SLI er støttet.. ville heller kjøpt ny cpu og hovedkort.. trenger ikke 4 gig ram for og kjøre crysis bra.. sitter med 4 gb selv.. men merker nesten INGEN forskjeld på 2 kontra 4. men over til SLI.. så er jeg ikke sikker på om 7900GX2 er type sli eller regnes som et kort..

Så du mener jeg vil merke stor forskjell bare med å bytte ut cpu og hovedkort å beholde skjermkortet en stund til ?... Syns skjermkortet mitt har vært bra helt til Colin Mcrea Dirt kom,, da skjedde det noe på spill fronten jeg ikke likte :p.. hehe.. Det går ikke rent i det hele tatt,, men det kan jo være resten av maskina mi som er problemt.. Eller så kan det jo hende at Nvidia pluttselig begynte å lage dårlige drivere til korte mitt?.. Opplevde det med Geforce Ti 4600 etteleranna som var toppkorte for x anntall år tilbake,, pluttselig så sleit jeg i spill jeg hadde spillt flytende en god stund, gikk mange driver oppdateringer før det ble bra igjen.. men så kom det omsider en driver som var bra,, da gikk alt smooth igjen.. Er ikke sikkert at 7925 GX2 blir prioritert noe lengre ?..

Er jo klar over at det har kommet nytt å bedre,, men det ble pluttselig så dårlig. Sånn er det jo i data verden.. Men har vel omsider finni ut at å kjøpe topp korte er jo bare tull,, det tar jo ikke mer enn noen månder så kommer det et mellom klasse kort som er tett ved samme ytelse til under halve prisen.. De GT korta virker jo som et bra kjøp.. de nye GTS korta vet jeg jo ingenting om enda.

Men 2 stk GT kort vil vel kansje duge litt. men klart hvis de korta ikke har sjans til å spille crysis så venter jeg med skjermkort kjøp en stund. for da funker jo mitt til bf2 og slik..

Lenke til kommentar
Hmmm... Teoretisk spørsmål.

En sterk intel processor quad core

4096 MB RAM

intels nye chipset med 3x SLI

3 x XFX overclocked GeForce 8800 ULTRA XXX kort

Ville det holdt til Crysis full grafikk full oppløsning smooth FPS??

Spørs hva du mener med full oppløsning det ;)

tjah... rundt 2048x1024 tenker jeg :)

Well?

Lenke til kommentar

4096 MB RAM

Well?

Det kan man ikke vite før det er kommt ut.

Lenke til kommentar

4096 MB RAM

Well?

Kanskje, burde jo det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...