Knuty Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Heisann.. Sliter litt med hovedkortet mitt jeg.. Det nekter å bruke mer enn en rambrikke av gangen.. kan ha flere brikker i maskinen, men bare en av brikkene blir telt opp.. Begge brikkene fungerer fint hver for seg.. Hovedkortet er et KT 266 kort fra Jetway.. (info om akkuratt det kortet er tatt ned fra siden deres) Dette skjer forøvrig med to 256mb noname pc 2100 brikker.. Det samme skjedde med to Twinmos pc 2700 brikker.. Noen anelse om hva jeg kan gjøre? (Ja, jeg er sikker på at jeg har satt brikkene godt nok i. Og ja, jeg har prøvd å bruke slot 1 og 3 også..) Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Clear CMOS'en. Det pleier å hjelpe i de fleste tilfeller. Slå opp i instruksjonsboken hvis du er usikker på hvordan. Lenke til kommentar
Phoenix) Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Sikker på at hovedkortet ditt støtter så mye RAM som du pakker i da? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Sikker på at hovedkortet ditt støtter så mye RAM som du pakker i da? Det er jeg sikker på ja.. Det skal i alle fall støtte 3x512mb.. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Clear CMOS'en. Det pleier å hjelpe i de fleste tilfeller. Slå opp i instruksjonsboken hvis du er usikker på hvordan. Tja.. Var det bare det å finne manualen da.. Kunne ikke prøvd å gi en generell forklaring? Noe mer enn å ta ut batteriet? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Hm.. Da var det gjort. Resatte cmos. Ser ikke ut til at det hjalp. Den finner fortsatt bare en av to brikker.. Andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå