anton828 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Hei Jeg skal kjøpe et digital kamra i julegave, har studert litt, å finner ut at d er så mange at jeg klarer ikke bestemme meg. Har sett litt på fujifilm f40. Men har ikke peiling på kamra i det hele tatt så jeg finner ikke ut noe:) Noen som har tips eller råd? Må ha minst 7 megapixler, fordi bildene kommer til å henges opp på vegger, og tas utsnitt av. Oppladbart bateri Og må ta gode bilde overalt. Og det må være lite og hendi så det kan tas med overalt uten at det er bry. tenger ikke være så allverdens støtsikkert. Må være kjapt fra man trykker på knappen til bildet er tatt. Og kunne ta bilder av objekter i bevegelse( små barn og hunder) Endret 29. oktober 2007 av anton828 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Et kamera som er så bra at det kan ta gode bilder overalt, finnes ikke. Og de som tar gode bilder de fleste steder, er ikke små nok til at de ikke er til bry. Så du må nok fire litt på kravene dine, eller definere hva du mener med "overalt". Vær samtidig forsiktig med å kjøpe for mange megapixler. Du bør ikke gå over 8. Lenke til kommentar
anton828 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Mente jo ikke speilrefleksbilder da:) men brukbare bilder. sånn for normalt bruk som familiekamera. Nei, rundt 7 megapixler, tror jeg er passeli Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Søk etter Canon Ixus og Fuji Finepix på forumet, så finner du nok en del gode tips (Mange tråder om disse kameraene, om man bare gidder å lete litt). Lenke til kommentar
anton828 Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Nå har jeg landet på canon ixus75, Noen som har noe å si om dette kamraet, positivt eller negativt? Er en lukkertid på 1/1500 sekund bra? på et kamra til 1800? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå