Frozenbee Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei For en stund siden koblet jeg 2 sjermer til PC-en og fikk det til å virke fint, litt lagg noen ganger med stort sett bra. Men for en mnd siden kjøpte jeg graffikk kort nr 2. Jeg greier videre ikke å endre instillingene slik at både SLI og 2 sjermer kjører samtidlig. Bruker da NVIDA som programvare. Er det mulig å få det til å virke? Har 2x geforce 7800 GT om det hjelper noe. Lenke til kommentar
black_knight Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei For en stund siden koblet jeg 2 sjermer til PC-en og fikk det til å virke fint, litt lagg noen ganger med stort sett bra. Men for en mnd siden kjøpte jeg graffikk kort nr 2. Jeg greier videre ikke å endre instillingene slik at både SLI og 2 sjermer kjører samtidlig. Bruker da NVIDA som programvare. Er det mulig å få det til å virke? Har 2x geforce 7800 GT om det hjelper noe. Nei det er ikke mulig å bruke 2 skjermer OG SLI samtidig.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det funker ikke, med sli aktivert så er det kun 1 skjerm som er mulig å bruke. Vis du derimot deaktiverer SLI så kan du ha 4 skjermer. Lenke til kommentar
Frozenbee Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Okej, takk for svarene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå