Gå til innhold

Call of Duty 4 førsteinntrykk. X360/PS3


E-wok

Anbefalte innlegg

Sammenligningen blir jo uansett heilt feil dersom ein av versjonen er screncaps med kamera da :huh: Kommer ikkje inn på linken eg da forresten.

 

Men denne gangen stoler eg faktisk på utviklerene, at det er bortimot identisk på begge platformer. For begge to ser jo vanvittg bra ut.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom den kjører native 1080p på PS3 er det vel klart hvilken versjon som leder ann sånn sett?

 

For egen del kan eg ikkje gjøre annet enn å kjøpe 360 versjonen pga. online systemet til konsollen,ikkje minst foretrekker eg 360 kontrollen.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Man kan ikke si den ligger foran bare fordi den fikk 0,1 i forskjell, men fra 2 forskjellige anmeldere.

 

Det blir som å si at "Gamer gav 360-versjonen 10/10 mens gamespot gav ps3-versjonen 9.4/10 !! OMG"

 

 

 

 

 

 

 

 

imo

 

 

 

 

Dersom den kjører native 1080p på PS3 er det vel klart hvilken versjon som leder ann sånn sett?

 

Kilde?

 

edit: ser du skriver "dersom", men vet man om det stemmer ennå?

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Dårlig nyhet for de som har bestilt på absoluttspill.no?

 

Sorry at du ikke har fått svar.

Men det har vært veldig mye mail rundt oppryddingen av forsinkelsen påCoD 4 coll.edt.

Derfor har vi brukt all mailsvaring på dettte i går og i dag. X360 versjonen er ikke kommet på lager, så den blir tidligst sendt imorgen.

Lenke til kommentar
Man kan ikke si den ligger foran bare fordi den fikk 0,1 i forskjell, men fra 2 forskjellige anmeldere.

 

Det blir som å si at "Gamer gav 360-versjonen 10/10 mens gamespot gav ps3-versjonen 9.4/10 !! OMG"

 

 

 

 

 

 

 

 

imo

 

 

 

 

Dersom den kjører native 1080p på PS3 er det vel klart hvilken versjon som leder ann sånn sett?

 

Kilde?

 

edit: ser du skriver "dersom", men vet man om det stemmer ennå?

 

Det som er interssant er hvordan den skaper 1080p signalet i så fall, om det rendres på ordentlig vis eller om spillet tillater at PS3' på noe vis kan scale det opp.

 

Tilkoblet min 1080p projektor så viser mine 360 spill 1080p på infopanelet på projektoren når jeg har satt 360'n på 1080p. Nå veit jo (nesten) alle at det ikke er så mange 360 spill som rendres direkte i 1080p. Derimot har 360 en innebygget hardware scaler som drar det opp til 1080p på spillene også (de som da er rendret i 720p) - og det er det som fores til min projektor som sier tusen takk for 1080p signalet.

 

Derimot på min PS3 så er den også satt til 1080p ut, og dashboard og Blu-ray rapporteres som 1080p inn av projektoren. Derimot når jeg fyrer opp spill på PS3 så rapporterer projektoren at det kun får 720p inn (på 720p spillene) og den må derved skalere selv til 1080p hvis jeg ønsker å fylle bildet.

Lenke til kommentar
Holder en knapp på ps3 versjonen da tidligere rapporter har meldt at den er ledende :D

 

 

Nei?

 

har vel blitt sagt av folk at det er bedre på ps3 enn 360, altså hvordan det flyter.. men men, av alt jeg har sett ser de identiske ut:) og det er det viktigste for meg:) at begge ligger på samme nivå

Lenke til kommentar
Både 360 og PS3 oppskalerer til 1080p

 

Amerikanke forum all over the net har 1000 av topicer om saken.

 

 

 

Vet ikke om det her stemmer nedenfor på linken:

 

http://ozymandias.com/archive/2007/01/29/B...ing-in-SDK.aspx

 

Men hvorfor vil ikke PS3 sende 720p spillene mine skalert ut til 1080p da? Mens 1080p demoer og BD går i 1080p (de trenger jo ikke scaling)?

Og så vidt jeg har lest bruker PS3 en softwareløsning - hvilket er greit da de kan oppdatere den med tiden rimelig greit - dog bare det ikke tar for mye kraft fra prossesoren/GPU til å rendre spillet i seg selv.

 

360 spillene oppskaleres av egen chip og det funker med alt matriel jeg kaster på den den.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...