Gå til innhold

Call of Duty 4 førsteinntrykk. X360/PS3


E-wok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wow! PS3 anmeldelsen fikk 0.1 poeng bedre enn XBOX360 versjonen på Gamezone! :)

 

X360 Review

PS3 Review

 

Litt missvisende av GZ å gi de to forskjellige karakterer. Anmeldelsene sier ingenting om hvorfor PS3 versjonen er 0.1 poeng bedre. Det er jo to forskjellige anmeldere så det er vel bare basert på spillet, men det er jo da litt merkelig å fremstille den ene som en PS3 review og den andre som en X360 review.

Lenke til kommentar
Wow! PS3 anmeldelsen fikk 0.1 poeng bedre enn XBOX360 versjonen på Gamezone! :)

 

X360 Review

PS3 Review

 

Litt missvisende av GZ å gi de to forskjellige karakterer. Anmeldelsene sier ingenting om hvorfor PS3 versjonen er 0.1 poeng bedre. Det er jo to forskjellige anmeldere så det er vel bare basert på spillet, men det er jo da litt merkelig å fremstille den ene som en PS3 review og den andre som en X360 review.

 

Det er jeg 100% klar over! :) Jeg måtte bare vise det, det skjer nesten aldri :p

Lenke til kommentar

IGN gir 360 versjonen 9.4 totalt sett - høres bra ut dette: http://xbox360.ign.com/articles/832/832599p1.html

 

Hvis PS3 versjonen skulle være 0.1 punkt bedre på noe vis, så blir det nok likevel 360 versjonen på meg pga Xbox Live og en kontroller som passer hendene mine bedre.

 

De gode nyhetene at her har vi endelig en utvikler som har greid å gjøre jobben sin på en multiplattformtittel og leverer en fantastisk god opplevelse på begge konsoller.

 

Eller skal jeg ha PC versjonen?? Sukk. Ikke greit alltid med både PS3, 360 og en brukandes PC i huset. Var enklere da PS3 versjonene sugde balle, den gamle PC-en min var alt for dårlig til noe som helst nytt, og 360 var det eneste virkelige alternativet... Blir værre framover.... men det er jo et luksusproblem egentlig. hehe.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Vel, som fleire seier, flott at multiplattform spel no ligg på same nivå. Cod4 ser ut til å bli ein must have tittel, uansett kva for plattform du har. Spørs jo kva 0,1 poeng betyr då. Ser det er forskjellige reviewers. Kan det ha noko å seie? Kva veit me. Men poenget er uansett kva for utgåve du går for, så får du det vannvittig kjekt.

 

Tru meg. Betaen var min heroin.

Lenke til kommentar

Er vel heller omvendt ;)

 

EDIT: Men Factor 5 luftet jo noen kommentarer for lenge siden om at det var nettopp veien utviklerene burde gå, da det var lettere å porte spill fra PS3 over på 360 enn andre veien. Men sålenge MS sitter på det beste utvikler verktøyet vil vel dagens trend leve ein stund til tenker eg.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
"Det er jeg 100% klar over! smile.gif Jeg måtte bare vise det, det skjer nesten aldri tongue.gif"

 

bare å bli vant til det :p da flere og flere utviklere har skjønt poenget med multiplatt og nå operer med ps3 som utgangsplatform og deretter porter/nedgraderer det til andre konsoller

 

Ser du er registrert som bruker i dag, så da er vel bare for deg å "bli vant til det". Fram med den flammesikre dressen etter utsagn som det der ;) ( - spes. uten noen som helst pålitelige kilder å vise til).

 

Velkommen som poster på forumet! :)

Lenke til kommentar

Jeg skal prøve å finne link men jeg mener bl.a activision mente dette var den beste løsningen da de hadde ett h*lvete med å porte Stranglehold.

 

Huff... det kommer jo nye newsposter hvert sekund.. ikke lett å finne tidligere artikler :S

Poster hvis jeg finner

 

@Peedee: TAKK!

Endret av greendeath80
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...