Gå til innhold

Call of Duty 4 førsteinntrykk. X360/PS3


E-wok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahh, byttet bort vakta på jobben 9 og 10 november, og sagt ifra til dama at COD4 kommer, så da har jeg fått satt av hele helga til COD4 MP :)

 

har spilt mye cod4 mp beta, sykt rått! *glede seg*

 

 

EDIT: Noen som skal kjøre samma "løpet" ? Kunne vært moro og hatt matchmaking med noen folk her igjennom helga og klatret oss oppover rangsstigen :)

 

 

har sagt fra at jeg ikke jobber den 10, så jeg blir nok med på å game endel ja.

Du snakker om live, sant?

Til du som va rlitt usikker hvilken konsoll du skal kjøpe det på så tror jeg grafikken og flyten vil være ganske likt. Men jeg hadde nok gått for 360 versjonen grunnet live. Bedre med venner og sånn osv. Men dropp nå å begynn å diskutere det her nå. Cod blir bra uansett

Endret av downsattack
Lenke til kommentar

Kan bekrefte at SP-delen ikke er mer enn 5 timer lang på medium vanskelighetsgrad.

Greit hvis den er intens nok, dessuten kan vi jo sikkert gange dette med 5 hvis vi skal prøve oss på Vetaran - noe vi alle bør. Er også noe Arcade-mode opplegg man åpner når man runner det på Veteran, dette er vel noe alà det i Halo 3.

 

Regner uansett med at multiplayeren er det folk kommer til å bruke mest tid med.. :)

Lenke til kommentar
Da har eg fått ordnet opp med AS, på løpende bånd. Spillet blir endret til den vanlige utgaven og sendt på onsdag, så da er det på plass her på torsdag :)

 

Knall service som vanlig.

Samme her! Jørn-Rudi og gutta har styr på sakene sine. Aldri vært borti makan til service! :D

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Dette blir et must for meg hvertfall, og ikke fullt så morsomt for lommeboka :D

 

Dere sier at platekompaniet klinker til med 299,-? Gjelder det alle butikker på release dagen eller er det kun forhåndsbestilling etc.?

399 på nett og butikk. 299 hvis du har skoledagbok fra Topp :p

Woohoo! :D Det der er genialt altså. Allerede kjøpt 3 spill fra Platekompaniet med den greia der. Nå blir det CoD4 og AC også. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...