boffeeen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Lenge leve Topp skoledagbok! Bare synd det ikke var lenge leve boxen din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Sitter her og har markedsføring og lærer om såkalte "prisjegere" som egentlig ingen bedrifter og butikker bortsett fra Rema 1000 liker. Alle vil ha kunder som handler en plass uansett om prisen er 50-100 kr dyrere. Derfor holder jeg meg til absoluttspill.no, helt superb service. Sist gang jeg bestilte noe fra platekompaniet så kom det 2 uker etter release, så jeg klagde og sendte dritet tilbake. Lenge leve lojale kunder! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Gleder meg som bare det!! ganske gret at prisen bare blir 299 og Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Call of Duty 4’s Grant Collier Interview Call of Duty 4 - Exclusive Halloween Surprise Trailer --- Rart ingen større nettsider har kommet med anmeldelsene sine enda. Er jo bare 5 dager til spillet kommer ut i US. Endret 1. november 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 http://www.gametrailers.com/index.php? Annmeldelsen av Call Of Duty 4 kommer hos gametrailers om 4dager og 9 timer Da er det bare til å sitte å vente.... Og jeg må finne ut hva versjon jeg skal ha, viss 360 har bedre grafikk og flyt går jeg for den viss ikke går jeg får PS3 versjonen Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 http://www.gametrailers.com/index.php? Annmeldelsen av Call Of Duty 4 kommer hos gametrailers om 4dager og 9 timer Da er det bare til å sitte å vente.... Og jeg må finne ut hva versjon jeg skal ha, viss 360 har bedre grafikk og flyt går jeg for den viss ikke går jeg får PS3 versjonen bedre flyt og grafikk er ikkje alt.. xbox live er vel ein liten fordel kansje... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det sier ikke folk når xbox har bedre grafikk enn ps3. er det noen som er bekymret at faktisk ps3 kan være bedre på multiplatt form enn xbox 360? men ja jeg er enig, jeg driter i om grafikken er dårligere på konsollen jeg har, så lenge gameplayet er det samme og jeg liker kontrollen=) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 For min del er god flyt og gameplay, ja nettopp, alt. Idet du driter i hvordan spilla er på konsollen din, kan du ta på deg en skjorte med et skilt som sier "Fanboy" Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) sletter kommentaren min for å ikke bli blokka.. pointet mitt er, jeg valgte ps3. da er jeg heller entusiastisk enn negativ.. å ja det gjør meg til en fanboy, men jeg bryr meg strengt tatt ikke..=) Endret 1. november 2007 av Akrabra Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 sletter kommentaren min for å ikke bli blokka.. pointet mitt er, jeg valgte ps3. da er jeg heller entusiastisk enn negativ.. å ja det gjør meg til en fanboy, men jeg bryr meg strengt tatt ikke..=) Synes dette fanboy-snakket har gått litt for langt. Tror du at du automatisk blir stemplet som fanboy fordi du har PS3? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 tror ikke, men det skjer meg alltid=) fordi jeg forsvarer ps3en:) Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 er ikkje lov og like en konsoll over ein annen innpå her...trur det er rasistisk.. Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Dette blir et must for meg hvertfall, og ikke fullt så morsomt for lommeboka Dere sier at platekompaniet klinker til med 299,-? Gjelder det alle butikker på release dagen eller er det kun forhåndsbestilling etc.? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 De klinker til med 399, men alle som går på VGS i norge har vel fått en slik rabattkupong på Platekompaniet som gir 100 kroner avslag på alle spill til over 300 kroner. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Dette blir et must for meg hvertfall, og ikke fullt så morsomt for lommeboka Dere sier at platekompaniet klinker til med 299,-? Gjelder det alle butikker på release dagen eller er det kun forhåndsbestilling etc.? 399 på nett og butikk. 299 hvis du har skoledagbok fra Topp Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 nå er det bare å spare opp 300kr Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Går rykter om demo nå, ja. Selv tviler jeg en del. Det kom jo en SP demo på PC for et par uker tilbake, så hvorfor ikke sluppet den på Live da? Tviler på at de lager en helt ny demo. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Tviler på at de lager en helt ny demo. Lov å håpe. Jeg gleder meg i alle fall til det slippes. Alt av forelesninger er avviklet og det eneste jeg har igjen før jul er en oppgave som, beleilig nok, skal leveres inn den 9. Tror dette kan bli great success. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Altså ingen splitscreen online? Fatter 0. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Ser dårlig ut for online splitscreen, ja. Vært mye rykter om dette i det siste, men tror nok mest sannsynlig det bare er lokalt 4-player splitscreen vi får.. --- Edit: Nye screenshots (PS3 utgaven) Endret 2. november 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå