Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 det har kommet Demo til PC, men det kommer ikke demo til X360/PS3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Har kun kommet demo til PC ja. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Veldig synd egentlig. Har lyst til å prøve spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) kjøp det, du kommer garantert ikke til å bli skuffet Endret 21. november 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Nei det blir jeg nok ikke, men skulle gjerne ha testet det får å se hvor det havner på listen over hvilke spill jeg skal kjøpe. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Spilt litt singleplayer nå og herregud så dårlig den er i forhold til multiplayeren. Godt mulig det er jeg som er feilen, men er noe av det mest frustrerende jeg har prøvd på lenge. Alt er jo scriptet sønder og sammen, samt det virker som de har prøvd å fake god AI ved å gjøre at de alltid vet hvor du er og alltid treffer. Rusher man en bakgate for å flanke så kommer det uendelig fiender der og man blir grusa, prøver man isteden å gå en annen vei så er det ingen fiender der man var, men uendelig der man nå er. Er jo så sykt tåpelig. Mulig det er det at jeg spiller på Hardened også, men det er umulig å flanke såfremt man ikke kaster 20 flash grenades først. Fiendene skyter deg alltid før du rekker og skyte de, om de så må skyte deg gjennom veggen for å gjøre det. Og det virker som fiendene vet at mine teammates er udødelige så de går etter meg uansett. Sitter jeg og titter gjennom en liten sprekk i en murvegg i et hus 2km borte så skyter de meg gjennom sprekka fremfor squaden med dorks som står midt i gata. Ser jo at de har prøvd å få det litt som en film, men må da være mulig uten fettfrustrerende AI og uendelig enemy spawns nesten overalt. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har fått tilbud om å bytte til meg COD4 mot AC, men er ganske usikker. Grunnen til at det frister er fordi jeg ikke har et online spill enda noe som jeg gjerne skulle ha hatt, men samtidig er AC et utrolig koslig spill som jeg enda spiller selv om jeg gar greid det. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 COD4 er et av de tøffeste spillene jeg har prøvd multiplayer så dersom du liker multiplayer FPS så er det ikke noe å vurdere engang. Spill AC en gang til så blir du sikkert griselei av det. COD4 varer evig. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Joda, men tror jeg heller bare tar å bestiller COD4 når jeg bestiller Uncharted. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 COD4 er et av de tøffeste spillene jeg har prøvd multiplayer så dersom du liker multiplayer FPS så er det ikke noe å vurdere engang. Spill AC en gang til så blir du sikkert griselei av det. COD4 varer evig. er temmelig lei cod 4 online allerede jeg:p men jeg klarer ikke så evig mye mp egentlig:) men ja cod 4 var et utrolig bra spill, bedre enn ac for min del=) Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 COD4 er et av de tøffeste spillene jeg har prøvd multiplayer så dersom du liker multiplayer FPS så er det ikke noe å vurdere engang. Spill AC en gang til så blir du sikkert griselei av det. COD4 varer evig. er temmelig lei cod 4 online allerede jeg:p men jeg klarer ikke så evig mye mp egentlig:) men ja cod 4 var et utrolig bra spill, bedre enn ac for min del=) Rart. Jeg har spilt betaen, i tillegg til rundt 15 timer med fullversjonen og er ikke i nærheten av lei. Og jeg blir vanligvis fort trett av spill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 COD4 er et av de tøffeste spillene jeg har prøvd multiplayer så dersom du liker multiplayer FPS så er det ikke noe å vurdere engang. Spill AC en gang til så blir du sikkert griselei av det. COD4 varer evig. er temmelig lei cod 4 online allerede jeg:p men jeg klarer ikke så evig mye mp egentlig:) men ja cod 4 var et utrolig bra spill, bedre enn ac for min del=) Rart. Jeg har spilt betaen, i tillegg til rundt 15 timer med fullversjonen og er ikke i nærheten av lei. Og jeg blir vanligvis fort trett av spill! Samma her.. er rank55 og lurer på om jeg skal starte på nytt :] Av nysgjerrighet, pleier de derne online petitions å gi noe resultat? Ser du har en i signaturen angående cod4 :]]] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå