tidus2k4 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 platekompaniet.no selger det til 399 fortsatt tror jeg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Blir nok lagt inn ein bestilling hos AS her også ja...COD kan eg nesten ikkje greie meg foruten fra dagen av altså. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 er rart hvordan folk opplever det, de 2 gangene jeg har brukt As har det vært problemer, de gangene jeg har brukt cdon har det gått smooth.. men med andre omvendt:o kanskje de leser rulleblad eller noe:p Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 AS har alltid levert for min del, CDON har eg også hatt gode erfaringer med og noen mindre gode. Men AS er så gode på service og alt som er så holder meg hovedsaklig til de med mindre eg får billigspill fra utlandet da. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Apropos det, Jeg får AC, COD4 og Mass Effect for 1097,- tilsammen rabattkupong på platekompaniet = Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Ahh, byttet bort vakta på jobben 9 og 10 november, og sagt ifra til dama at COD4 kommer, så da har jeg fått satt av hele helga til COD4 MP har spilt mye cod4 mp beta, sykt rått! *glede seg* EDIT: Noen som skal kjøre samma "løpet" ? Kunne vært moro og hatt matchmaking med noen folk her igjennom helga og klatret oss oppover rangsstigen Endret 30. oktober 2007 av Snoft Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ahh, byttet bort vakta på jobben 9 og 10 november, og sagt ifra til dama at COD4 kommer, så da har jeg fått satt av hele helga til COD4 MP har spilt mye cod4 mp beta, sykt rått! *glede seg* EDIT: Noen som skal kjøre samma "løpet" ? Kunne vært moro og hatt matchmaking med noen folk her igjennom helga og klatret oss oppover rangsstigen hehe...fin plan..eg har satt av helga den 9 og helga den 16 til cod4 og assassins creed.. tipper eg ikkje er den einaste.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Glem det. Endret 31. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Hvorfor er min fine post slettet? Noen morsomme mods her? --- Anyways, det jeg sa var: Spillet støtter 4-player local splitscreen. Dette er (nesten) akkurat det jeg håpa på.. Mangler bare online støtte så er livet perfekt. COD4 vil også kunne spilles i 1080p for de av dere som synes det er et must. - N4G - Se bilder av 4-player splitscreen her + masse annet. Bildet bak på coveret til PS3 versjonen: Legg også merke til: "Number of players: 1-4 (Online: 18) Endret 31. oktober 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Blir det online co-op i story mode? Endret 31. oktober 2007 av Liquidant Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ryktene skal i tillegg ha det til at PS3-versjonen av CoD4 er marginalt bedre enn XBox360 når det kommer til textures, lyssetting og oppløsning. I tillegg har PS3 18-player online-modus kontra XBox360 sin 16 og en exclusive-to-PS3 game-mode som ikke er offentliggjort enda. Verden står ikke til påske ... "Kilde": http://www.digitalspy.co.uk/forums/showthread.php?p=18886199 http://forums.sohh.com/showthread.php?t=91...#post1058083158 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Sikker på det Linuxguru? Mener å lest at IW bekreftet 18-player gamemode i begge versjonene. Btw, er ikke sikker på om 4 player splitscreen fungerer online. Det hadde selfølgelig vært drømmen, men tror dessverre det bare er lokalt. Men det er noe da! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ang. 16 VS 10 spillere er det avkreftet iflg. N4G. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Sikker? Dette er rykter, altså noe man tørker seg i ræva med Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Vel, noen rykter er mer sanne enn andre. Les hva en IW-dude sier i denne tråden: http://www.charlieoscardelta.com/board/vie...asc&start=0 Og siden dere alle er noen late jævler, kopierer jeg det hit: Both versions, Xbox 360 and PS3 have the same number of players. They both have 16 players max, except on Ground War gametype which has 18 players max. On BOTH consoles. This applies to RANKED games on both consoles. Keep in mind you can have 18 players in private matches on any gametype on both consoles. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Men det er coop offline vel? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ryktene skal i tillegg ha det til at PS3-versjonen av CoD4 er marginalt bedre enn XBox360 når det kommer til textures, lyssetting og oppløsning. I tillegg har PS3 18-player online-modus kontra XBox360 sin 16 og en exclusive-to-PS3 game-mode som ikke er offentliggjort enda. Verden står ikke til påske ... "Kilde": http://www.digitalspy.co.uk/forums/showthread.php?p=18886199 http://forums.sohh.com/showthread.php?t=91...#post1058083158 Antall spelarar er akkurat likt i begge utgåvene. Still, as strong as Call of Duty 4 is shaping up to be in the gameplay department, the most immediately impressive aspect is by far its graphics. The PC, PlayStation 3 and Xbox 360 versions all look surprisingly similar, but that's not due to one platform being the lead; Infinity Ward personally assured us that development occurred simultaneously on all three platforms, and that there wasn't a base system. With that said, the console similarities end when it comes to textures, lighting and resolutions, because those three areas make the PlayStation 3 version definitely excel over the Xbox 360 SKU.Gjenstår å sjå kor stor forskjellen er då. Keisamt for 360 eigarar om 360 utgåva av spelet ikkje er on par med PS3 utgåva. Veit at det kjem til å irritere meg grøn om det er tilfellet, he he Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hehe, ja om grafikken er bedre på PS3 blir det liv og hurlumhei tenker eg Uansett, la inn ein bestilling på LE-utgaven av dette her fra AS(sammen med Naruto:Rise of a Ninja tehe) Så var det AC om 2 veker? Og Uncharted 19.november? Ja lykke til da folkens. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Stikker til Sanvika 9. Nov og henter et COD4 eksemplar til 299,- @ platekomapniet. Lenge leve Topp skoledagbok! Ligger 40+ screens her som viser bl. a. mapbeskrivelse av alle de 16 mapsa + in-game og litt div. andre ting. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Så var det AC om 2 veker? Og Uncharted 19.november? Ja lykke til da folkens. Ja, bankkontoen trenger alle lykkeønskninger den kan få frem til jul. Og etter jul også for den saks skyld. CoD4 blir goody! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå