Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Jeg måtte låne vekk COD4 i kveld. Så håper jeg han låner det til over eksamenstiden. Det er helt fryktelig vanedannende og tilfredsstillende å gå opp i rank ;D Minner tilbake på wow, føler jeg driver og quester rundt :] Vel, det var min måte å redde eksamen på! Stakars meg når Assassins Creed kommer straks Det at jeg ble rank 34 ellerno denne helga sier en del. Og jeg jobbet til og med litt på lørdagen. Endret 11. november 2007 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Elkjøp Harstad hadde faen ikke fått inn X360 versjon, og jeg som kom av fest igår kveld får å hardcore game på denne lørdagen. ÅÅååh jeg er så sykt forbanna, jævla jalla butikk... Var der jeg også for å kjøpe det til PS3-versjonen riktignok. Sjekket også 3 andre butikker og ingen hadde fått det inn. Virker som de nedprioriterer nord Norge. Kjipt å ikke ha visa ennu Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Kom meg gjennom den Chenoboly (der den atom reaktoren sprengte) i går. Beste banen eg har spilt noen gang, var så intenst og action der. helt villt! satt og svetta når eg var ferdig med banen Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Spilte meg igjennom singleplayer delen samme dagen som jeg kjøpte spillet. Jeg syntes den var veldig forseggjort, i veldig varierte omgivelser, fantastisk pent og veldig spennende. MEN jeg er pisslei av at utviklere nedprioriterer singleplayer delen, 5 timers spilletid er alt for kort. Personlig så spiller jeg ikke så mye multiplayer, så selv om den delen av spillet er genialt, så holder det ikke for min del. Tror nok jeg leverer tilbake spillet i dag. Får heller plukke det opp igjen når det enten kommer på tilbud, eller jeg finner det brukt. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Spilte meg igjennom singleplayer delen samme dagen som jeg kjøpte spillet.Jeg syntes den var veldig forseggjort, i veldig varierte omgivelser, fantastisk pent og veldig spennende. MEN jeg er pisslei av at utviklere nedprioriterer singleplayer delen, 5 timers spilletid er alt for kort. Personlig så spiller jeg ikke så mye multiplayer, så selv om den delen av spillet er genialt, så holder det ikke for min del. Tror nok jeg leverer tilbake spillet i dag. Får heller plukke det opp igjen når det enten kommer på tilbud, eller jeg finner det brukt. hva faen? hva er vitsen med det da? om du skal kjøpe deg igjen senere?! wtf Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Spilte meg igjennom singleplayer delen samme dagen som jeg kjøpte spillet.Jeg syntes den var veldig forseggjort, i veldig varierte omgivelser, fantastisk pent og veldig spennende. MEN jeg er pisslei av at utviklere nedprioriterer singleplayer delen, 5 timers spilletid er alt for kort. Personlig så spiller jeg ikke så mye multiplayer, så selv om den delen av spillet er genialt, så holder det ikke for min del. Tror nok jeg leverer tilbake spillet i dag. Får heller plukke det opp igjen når det enten kommer på tilbud, eller jeg finner det brukt. hva faen? hva er vitsen med det da? om du skal kjøpe deg igjen senere?! wtf Hva vitsen med det er?? Ettersom det er så mye annet snop som kommer ut i disse dager (Mass Effect, Assassins Creed, Eternal Sonata, Scene it ( )) så velger jeg heller å bruke penger der. På sikt så ser jeg ikke bort ifra at jeg kjøper det på nytt, men ikke til fullpris, da altså brukt eller til nedsatt pris. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 2 stk. off-topic innlegg forsvant med vinden. MVH KVTL Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Mine førsteinntrykk er jævla bra Syk bra singleplayer og ikke minst bra online, sinnsyk bra grafikk og ikke minst så flyter det bedre enn mangen andre fps shooters fikk vel 30 kills og 4 deaths på mine 5 første runder med CoD 4 til PS3 Synes kontrolleren er perfekt der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Spilte meg igjennom singleplayer delen samme dagen som jeg kjøpte spillet.Jeg syntes den var veldig forseggjort, i veldig varierte omgivelser, fantastisk pent og veldig spennende. MEN jeg er pisslei av at utviklere nedprioriterer singleplayer delen, 5 timers spilletid er alt for kort. Personlig så spiller jeg ikke så mye multiplayer, så selv om den delen av spillet er genialt, så holder det ikke for min del. Tror nok jeg leverer tilbake spillet i dag. Får heller plukke det opp igjen når det enten kommer på tilbud, eller jeg finner det brukt. Hvordan kan du bare "levere det tilbake" ? Får du pengene igjen? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Spilte meg igjennom singleplayer delen samme dagen som jeg kjøpte spillet.Jeg syntes den var veldig forseggjort, i veldig varierte omgivelser, fantastisk pent og veldig spennende. MEN jeg er pisslei av at utviklere nedprioriterer singleplayer delen, 5 timers spilletid er alt for kort. Personlig så spiller jeg ikke så mye multiplayer, så selv om den delen av spillet er genialt, så holder det ikke for min del. Tror nok jeg leverer tilbake spillet i dag. Får heller plukke det opp igjen når det enten kommer på tilbud, eller jeg finner det brukt. Hvordan kan du bare "levere det tilbake" ? Får du pengene igjen? Hvis han har kjøpt spillet på Elkjøp, så kan han levere det tilbake innen 30 dager. De kjører en 30-dagers returrett der. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Gjelder ikke software. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Spilte meg igjennom singleplayer delen samme dagen som jeg kjøpte spillet.Jeg syntes den var veldig forseggjort, i veldig varierte omgivelser, fantastisk pent og veldig spennende. MEN jeg er pisslei av at utviklere nedprioriterer singleplayer delen, 5 timers spilletid er alt for kort. Personlig så spiller jeg ikke så mye multiplayer, så selv om den delen av spillet er genialt, så holder det ikke for min del. Tror nok jeg leverer tilbake spillet i dag. Får heller plukke det opp igjen når det enten kommer på tilbud, eller jeg finner det brukt. Hvordan kan du bare "levere det tilbake" ? Får du pengene igjen? Game/Spiderman har en slik garanti, du har 10 dagers garanti hvis jeg ikke husker feil. Ingen spørsmål spurt, og ja du får pengene tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Virker ikke det litt for lett med tanke på piratkopiering o.l.? Merkelig isåfall, men greit nok om man vil prøve et spill liksom. Lenke til kommentar
serf Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Virker ikke det litt for lett med tanke på piratkopiering o.l.?Merkelig isåfall, men greit nok om man vil prøve et spill liksom. du kan ikke bytte tilbake pc-spill med tanke på kopiering, som sagt, og serial-keys osv. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 spiderman har aldri hatt 10 dagers bytterett,EB hadde men slutta pga misbruk....har det kun på brukt. Elkjøp har ikke bytterett på spill hvis forseglingen er brutt. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 spiderman har aldri hatt 10 dagers bytterett,EB hadde men slutta pga misbruk....har det kun på brukt.Elkjøp har ikke bytterett på spill hvis forseglingen er brutt. Spiderman hadde ikke det nei, men etter at de ble Game så har de det. Du kan nå for all del nekte så mye du vil for meg, jeg byttet spillet og fikk pengene tilbake. Lenke til kommentar
sageman Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 hvordan er det å spille sniper online i dette spillet, sammenlignet med f.eks BF2? Må man justere for vind, avstand osv eller er det for korte avstander til at slikt spiller inn? Håper for guds skyld det ikke er slik som i cs og denslags... Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nei online trenger man ikke å justere med tanke på vind osv, utenom et mission i singleplayern... Lenke til kommentar
espinos Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Nei online trenger man ikke å justere med tanke på vind osv, utenom et mission i singleplayern... Men man må regulere for fiendrer i fart Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Har det kommet en demo til PS3 eller kom det bare til PC? Tror selv ikke at det har kommet siden jeg ikke finner en, men vil bare forsikre meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå