Gå til innhold

Call of Duty 4 førsteinntrykk. X360/PS3

E-wok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Høres ut som mye bugs i online delen?

neppe, har ikke kommet over noen buggs,

dessuten er det bare han over som sliter med dette, har ikke sett noen som har lignene prob..

Lenke til kommentar

Jeg spilte betaen til helvete og har spilt en del online nå med fullversjonen og har enda ikke kommet over en eneste bug. Beste onlinespillet jeg har vært borti. Har faktisk heller aldri opplevd lagging.

Har fått meg spillet nå å sliter VILT med å få joina...At det skal være så jævli vanskelig å få joina et game, står å søker i sikkert et kvarter så er det aldri noen på servern. :S

Lenke til kommentar

Jeg spilte betaen til helvete og har spilt en del online nå med fullversjonen og har enda ikke kommet over en eneste bug. Beste onlinespillet jeg har vært borti. Har faktisk heller aldri opplevd lagging.

Har fått meg spillet nå å sliter VILT med å få joina...At det skal være så jævli vanskelig å få joina et game, står å søker i sikkert et kvarter så er det aldri noen på servern. :S

Hmm, utrolig kjipt... må vel være din connection / hos deg problemet er. Er NAT-en din åpen? Vet ikke hvordan man sjekker det på PS3.

Lenke til kommentar

Jeg fikk spillet på fredag og har kommet meg ganske langt på veteran.

Spillet er jo bare helt fantastisk nydelig.

Digger måten de bytter mellom S.A.S og Seal. Og når du kommer til det sniper brettet. Du og en til skal komme deg inn til ett møte.

FY FAEN så nydelig den biten var. Satt med frysninger.

Irriterer meg grønn over at jeg ikke har internett før i morra, hadde jævlig troa på å få game litt online, men det kommer nok mere enn nok anledning til det senere.

For min del overgår dette spillet Halo3 til de grader. Det har ikke skuffet ett sekund enda.

Bare en ting jeg kunne tenkt meg mere av. Å det at du kunne åpnet litt dører selv. Ikke hele tiden måtte vente på team mates!

Nei tilbake til boksen å spille mere hehe.

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar

Hmm, utrolig kjipt... må vel være din connection / hos deg problemet er. Er NAT-en din åpen? Vet ikke hvordan man sjekker det på PS3.

Jeg har nat-type 2 og da skal alt fungere bra. Er på 80-100% signalstyrke hele tiden å. Er liksom på rank 4 enda!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...