ATI vs GeForce Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Elkjøp Harstad hadde faen ikke fått inn X360 versjon, og jeg som kom av fest igår kveld får å hardcore game på denne lørdagen. ÅÅååh jeg er så sykt forbanna, jævla jalla butikk... Lenke til kommentar
Cyborg Tuxedo Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Akk og akk.. denne bugen irreterer bare mer og mer. Kommer ikke opp i rank. Er nå rank 6 igjen. Med Clantag(Som du ikke får før 12) Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Høres ut som mye bugs i online delen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Høres ut som mye bugs i online delen? neppe, har ikke kommet over noen buggs, dessuten er det bare han over som sliter med dette, har ikke sett noen som har lignene prob.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Satan så konge SP var! Helt syk action hele tiden med masse twists og digg. MP var fortsatt like konge, men bare jeg som synes mapsa var litt kjipe? Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Høres ut som mye bugs i online delen? Har spilt online i over 4 timer og ikkje kommet over en eneste bug. Endret 10. november 2007 av Janerikn Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Har fallt fra rank 12 til 11 ein gang. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Nice, det kostet ikke 399,- på PK Trondheim, det kostet 349,- som vil si at jeg får det for den nette sum av 249,- Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Høres ut som mye bugs i online delen? Jeg spilte betaen til helvete og har spilt en del online nå med fullversjonen og har enda ikke kommet over en eneste bug. Beste onlinespillet jeg har vært borti. Har faktisk heller aldri opplevd lagging. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Høres ut som mye bugs i online delen? Jeg spilte betaen til helvete og har spilt en del online nå med fullversjonen og har enda ikke kommet over en eneste bug. Beste onlinespillet jeg har vært borti. Har faktisk heller aldri opplevd lagging. Har fått meg spillet nå å sliter VILT med å få joina...At det skal være så jævli vanskelig å få joina et game, står å søker i sikkert et kvarter så er det aldri noen på servern. :S Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 I dag har spillet fungert perfekt de timene eg har sitti med det. I går derimot var alt dass. Men i går var det eit utbrdet problem, og sikkert eit internt problem på IW sine servere etc. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Det har fungert veldig fint for meg også i dag Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Høres ut som mye bugs i online delen? Jeg spilte betaen til helvete og har spilt en del online nå med fullversjonen og har enda ikke kommet over en eneste bug. Beste onlinespillet jeg har vært borti. Har faktisk heller aldri opplevd lagging. Har fått meg spillet nå å sliter VILT med å få joina...At det skal være så jævli vanskelig å få joina et game, står å søker i sikkert et kvarter så er det aldri noen på servern. :S Hmm, utrolig kjipt... må vel være din connection / hos deg problemet er. Er NAT-en din åpen? Vet ikke hvordan man sjekker det på PS3. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Funker ikke for fem flate øre her i gården. "must have & active internet connection" bugen. For noe dritt! IW burde få huet ut av ræva og foreta seg noe! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Ikke for å strø salt i sårene folkens, men det er da godt å se at noe bra kommer av å la vær å gå til anskaffelse av et spill tidlig også Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Ikke for å strø salt i sårene folkens, men det er da godt å se at noe bra kommer av å la vær å gå til anskaffelse av et spill tidlig også SP delen er en drøm, og MP problemene gjelder ikke for alle. Hos meg har det fungert veldig bra i dag, var verre i går.. Lenke til kommentar
Cyborg Tuxedo Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Virker som om det er mange flere som har samme problemer som meg. Forumet til Infinity Ward har fått en del klager etterkvart. Håper dette opner øynene til Infinity Ward og dei får gjort noke med problemet Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Message of the day: EA Chicago. Inifty Ward is hiring. [email protected]. Tipper de jobber mye med barnesykdommene Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Jeg fikk spillet på fredag og har kommet meg ganske langt på veteran. Spillet er jo bare helt fantastisk nydelig. Digger måten de bytter mellom S.A.S og Seal. Og når du kommer til det sniper brettet. Du og en til skal komme deg inn til ett møte. FY FAEN så nydelig den biten var. Satt med frysninger. Irriterer meg grønn over at jeg ikke har internett før i morra, hadde jævlig troa på å få game litt online, men det kommer nok mere enn nok anledning til det senere. For min del overgår dette spillet Halo3 til de grader. Det har ikke skuffet ett sekund enda. Bare en ting jeg kunne tenkt meg mere av. Å det at du kunne åpnet litt dører selv. Ikke hele tiden måtte vente på team mates! Nei tilbake til boksen å spille mere hehe. Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Høres ut som mye bugs i online delen? Jeg spilte betaen til helvete og har spilt en del online nå med fullversjonen og har enda ikke kommet over en eneste bug. Beste onlinespillet jeg har vært borti. Har faktisk heller aldri opplevd lagging. Har fått meg spillet nå å sliter VILT med å få joina...At det skal være så jævli vanskelig å få joina et game, står å søker i sikkert et kvarter så er det aldri noen på servern. :S Hmm, utrolig kjipt... må vel være din connection / hos deg problemet er. Er NAT-en din åpen? Vet ikke hvordan man sjekker det på PS3. Jeg har nat-type 2 og da skal alt fungere bra. Er på 80-100% signalstyrke hele tiden å. Er liksom på rank 4 enda!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå