Gå til innhold

Call of Duty 4 førsteinntrykk. X360/PS3

E-wok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testet CoD4 på både Xbox360 og PS3 igår via PiP funksjonen på mitt tv.

Grafikken er så godt som lik på begge maksiner.

Eneste forskjellen er litt varmere farger på 360 og litt bedre detaljer på ps3..

Disse forskjellene kan sikkert komme av hdmi på ps3 og Komponent på 360..

Valgte selv å spille det på ps3 men kunne like godt valgt det på 360.

Så spill CoD4 på den konsollen du liker kontrolleren best egentlig er mitt tips.

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp nå jeg altså.. Detta er klin umulig rett og slett..

Er ved det store pariserhjulet sammen med han invalide kødden nå, men jeg har jo faen ikke sjangs til å overleve overhodet. Fant ut at det funka og gjemme seg bak ved de store husa der i et hjørne der, men jeg har absolutt ikke sjangs til å komme meg til helikopteret når det komemr og jeg er der. Når jeg ligger et eller annet "lurt" sted ellers så kommer jeg max til 3000m igjen før jeg dør.. Noen tips til hvor jeg bør legge meg, og hvor jeg bør legge claymoren og sånt? Klikker snart helt for meg her.

Lenke til kommentar

Aaaaahh.. Dette har jeg venta på! For et spill!! :wow:

Alt er perfekt, men skal jeg sette fingeren på noe må det være at det ikke finnes mulighet for split-screen i Live multiplayer. Har ikke oversikt over hvor mange timer jeg og min bror har sittet og spilt COD 3 online med split-screen. I går kveld satt vi forresten og spilt treern selv om jeg fikk firern på torsdagen. :p

Er det noen som tror at det vil komme en patch etterhvert som gjør det mulig med online split-screen? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...