Gå til innhold

Call of Duty 4 førsteinntrykk. X360/PS3

E-wok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helvete. Skal de fikse forumknappene snart så de funker med Opera? Anyways.. Spiller spillet på Hardend, og hvis de mener det tar 5 timer +/- å runde det da vil jeg gjerne se på. Har sikkert brukt 1 time alene på en plass nå og kommer meg ikke forbi.

Spoiler her for de som ikke vil vite noe. Er relativt tidlig i spillet, men alikevel.

Er på Del 1, der du skal infiltrere en TV stasjon, så kommer du til et stort åpent rom. Jeg overdriver vel ikke når jeg sier det er 200 soldater som flyr etter deg der, og ALT av cover kan skytes igjennom. Hjelper jo ikke at jeg tåler 2 skudd når jeg spiller på hardend og terroristene tydeligvis kunne deltat i en episode av fornemelse for mord, da de popper huet av meg fra alle mulige vinkler. Hvilken taktikk er det lurt å bruke her? Springe rett over å inn i de små rommene virker som en heller dårlig ide, da terroristene har et uendelig lager granater, som de velvillig deler med sine amerikanske brødre.

Lenke til kommentar
det kostet 399 på Platekompani butikkene?

Her har vi tydeligvis et unntak, da Platekompaniet på Majorstuen tar 449,- for det.

Antar at det er sossetakst vi snakker om.

Spillet er uansett i hende og det var viktigere enn 50-lappen det ble ekstra. Jeg hadde tross alt svidd av 10-15 ganger så mye på fylla i dag, så det kan rettferdiggjøres ;)

Lenke til kommentar
det kostet 399 på Platekompani butikkene?

Her har vi tydeligvis et unntak, da Platekompaniet på Majorstuen tar 449,- for det.

Antar at det er sossetakst vi snakker om.

Spillet er uansett i hende og det var viktigere enn 50-lappen det ble ekstra. Jeg hadde tross alt svidd av 10-15 ganger så mye på fylla i dag, så det kan rettferdiggjøres ;)

Dem skal egentli selge det til 399. Platekompaniet har sagt til alle at prisen skal være 399 i en liten periode i starten.

Lenke til kommentar
4-5000 kr på fylla? Damn.. Jeg vil bli med deg rundt engang.. du høres ut som en spandabel type..

De hadde det ikke der jeg kjøper spill.. så, da ble det Ratchet & Clank isteden.. Skal nok få skaffet meg det før eller siden da... :)

Hehe! Mulig formuleringen min er på nivå med utålmodigheten etter å spille COD4, men det er nok bare snakk om 50-lappen som skal ganges med 10-15.

Jeg er ikke i fare for å bli tatt i noen "Hvit Snø"-aksjon, så 5000 spenn på fylla det aldri brukt :)

Lenke til kommentar

svar på spmet ditt Konamixx.. quote tingen gikk til helvete :p

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
klarte den delen på veteran igår, løpte rett til høyre og inn i det lille rommet der.. bli der og skyt de du kan (og kast tilbake de granatene som blir kastet inn) før det begynner å minke med fiender. Etter det kan du forsiktig bevege deg fremover :p
Endret av Oxidia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...