Janerikn Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Har det blitt sagt noe om lengden på singleplayer? 5 timer tror eg at eg leste her ett sted. Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) jepp 5-6 timer. Kommer anpå hvilken vanskelighets grad. Jeg kommer hvertfall til å ta på det vanskeligste eller nest vanskeligste. Tror det å spille gjennom på normal vil bli relativt enkelt for de fleste her Endret 7. november 2007 av downsattack Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det må i såfall være den korteste singelplayeren jeg har hørt om ivhertfall. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Og bare for ordens skyld: Det er 18 spillere maks på hver konsoll, men i ranked match gjelder dette kun èn gamemode på sikkert ett spesifikk stort map. Player match derimot vil jeg tro man kan dytte inn 18 spillere på de mapsa som klarer det. Det siste jeg sa der er jeg ikke 100% sikker på, men det virker da logisk? Det må i såfall være den korteste singelplayeren jeg har hørt om ivhertfall. De fleste anmelderne mener at den er såppas intens og actionpakka at det ikke var noe stress. Dessuten, hvor bra er ikke MP når spillet blir så godt mottatt med så kort SP. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det må i såfall være den korteste singelplayeren jeg har hørt om ivhertfall. de fleste sånne spill idag er så korte, Halo/timeshift/COD4 +++++ Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 http://www.gametrailers.com/player/27570.html ser dere forskjell har dere faen meg flott Syn Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 http://www.gametrailers.com/player/27570.html ser dere forskjell har dere faen meg flott Syn ingen forskjell i det heile. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Endelig, og gratulerer til IW får sitt tilsynelatende herlige arbeid med begge versjonene. Viser tydelig at disse gutta har grepet om konsollene Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 at de er like gode er godt nok for meg, for da kan ingen slenge argumentet lenger at multiplattform er bedre på xbox:p =) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Nei men det har også alltid blitt sagt ar dersom alle utviklerene hadde orket å legge ned arbeid i portene sine, hadde vi sluppet alle disse evindlige kranglene rundt hver enkelt port Men eg tviler på vi vil se like velykkede multiplatform spill fra alle de andre nett enda. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 http://www.gametrailers.com/player/27570.html ser dere forskjell har dere faen meg flott Syn Artig å lese kommentarene der folk syntes konsoll A eller B ser bedre ut. Hva er konsoll-ekvivalenten for "ølbriller"? Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 For å være ærlig synes jeg teksturene ser litt skarpere ut på X360, tenker da på f.eks bilinteriøret (men det er mulig jeg er biased). Ryktene om at teksturene skulle se bedre ut på PS3 er ihvertfall usanne. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 http://www.dagbladet.no/kultur/2007/11/08/517568.html Adresse til DB.no review av CoD4. Riktignok PC versjonen, men det går vel for det samme. (Knappen for linker funket ikke her så dere får bare klippe og lime, evt noen andre kan fikse det) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Du har vel Opera du over meg? Har det selv, og tror ikke forumet liker det helt. Av og til funker ingen av "knappene".. --- PS3 development was easy, says COD4 developer IS IT A NEW ERA? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 De som får spillet idag fra AS, si ifra, og hvor du bor i landet ;] Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Er det virkelig ingen multiplayer achievements i CoD4? Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker det eller ikke. Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Har noen lagt merke til hvor lett xbox gjengen slipper unna kroken her?Diskusjonen ville jo aldri ta slutt når det gjaldt tidligere multiplat-spill. Nå blir det liksom dysset ned og forbigått i stillhet. Dette er en maktdemonstrasjon uten like fra ps3 sin side mener nå jeg. Ja, der fikk xboxfolkene! Sleipe jævler, tror dem har kjøpt noe dritbra for de fattigmannspenga sine. Haheahahe, det viser bare at det er lurt å invistererea i en litt bedre maskin. Bli vant til dette fanboys, ps3 har kommet for å seire nå assa, bare se på xbox versjonen, 0,1 poeng dårligere. Også røde ringer også da, hahehaheha. jøssemeg... så mye innestengt hat og smerte som kommer frem her nå endelig får ps3-fanboysa et spill som er like bra (ja, like bra - ikke bedre) og dette er resultatet? haha... De som får spillet idag fra AS, si ifra, og hvor du bor i landet ;] slenger meg på den. venter selv på postmannen som forhåpentligvis har med seg pakke fra AS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Er det virkelig ingen multiplayer achievements i CoD4?Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker det eller ikke. ja, men det er så mye å gjøre der uansett, mange mini "achievements" Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 jøssemeg... så mye innestengt hat og smerte som kommer frem her nå endelig får ps3-fanboysa et spill som er like bra (ja, like bra - ikke bedre) og dette er resultatet? haha... Enkelte bør lese boka Ironi På Interweben. --- Ang. MP-achievements så synes jeg det er dårlig. Hva er gøy med bare SP-achievements? Skulle gjerne likt å sett f.eks "Congrats, you have reached level 65!" eller "All challenges unlocked!", men neida, gi oss heller "Kill the dog" achievements. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå