Gå til innhold

Call of Duty 4 førsteinntrykk. X360/PS3


E-wok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og bare for ordens skyld: Det er 18 spillere maks på hver konsoll, men i ranked match gjelder dette kun èn gamemode på sikkert ett spesifikk stort map. Player match derimot vil jeg tro man kan dytte inn 18 spillere på de mapsa som klarer det. Det siste jeg sa der er jeg ikke 100% sikker på, men det virker da logisk?

 

Det må i såfall være den korteste singelplayeren jeg har hørt om ivhertfall. :ohmy:

De fleste anmelderne mener at den er såppas intens og actionpakka at det ikke var noe stress. Dessuten, hvor bra er ikke MP når spillet blir så godt mottatt med så kort SP. :)

Lenke til kommentar

Nei men det har også alltid blitt sagt ar dersom alle utviklerene hadde orket å legge ned arbeid i portene sine, hadde vi sluppet alle disse evindlige kranglene rundt hver enkelt port :p

 

Men eg tviler på vi vil se like velykkede multiplatform spill fra alle de andre nett enda.

Lenke til kommentar
Har noen lagt merke til hvor lett xbox gjengen slipper unna kroken her?

Diskusjonen ville jo aldri ta slutt når det gjaldt tidligere multiplat-spill.

Nå blir det liksom dysset ned og forbigått i stillhet.

 

Dette er en maktdemonstrasjon uten like fra ps3 sin side mener nå jeg.

 

 

Ja, der fikk xboxfolkene! Sleipe jævler, tror dem har kjøpt noe dritbra for de fattigmannspenga sine. Haheahahe, det viser bare at det er lurt å invistererea i en litt bedre maskin. Bli vant til dette fanboys, ps3 har kommet for å seire nå assa, bare se på xbox versjonen, 0,1 poeng dårligere. Også røde ringer også da, hahehaheha.

 

 

jøssemeg... så mye innestengt hat og smerte som kommer frem her nå;) endelig får ps3-fanboysa et spill som er like bra (ja, like bra - ikke bedre) og dette er resultatet? haha...

 

De som får spillet idag fra AS, si ifra, og hvor du bor i landet ;]

 

 

slenger meg på den. venter selv på postmannen som forhåpentligvis har med seg pakke fra AS.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Er det virkelig ingen multiplayer achievements i CoD4?

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker det eller ikke.

 

ja, men det er så mye å gjøre der uansett, mange mini "achievements"

Lenke til kommentar
jøssemeg... så mye innestengt hat og smerte som kommer frem her nå;) endelig får ps3-fanboysa et spill som er like bra (ja, like bra - ikke bedre) og dette er resultatet? haha...

Enkelte bør lese boka Ironi På Interweben.

 

---

Ang. MP-achievements så synes jeg det er dårlig. Hva er gøy med bare SP-achievements?

Skulle gjerne likt å sett f.eks "Congrats, you have reached level 65!" eller "All challenges unlocked!", men neida, gi oss heller "Kill the dog" achievements. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...